donderdag 22 december 2022

Fijne Kerst konijntjes

 Hallo allemaal,

De laatste Kerstkaarten voor de lijst hobbymaatjes is vandaag de deur uitgegaan. Hopelijk redt de postbode het nog om ze uiterlijk zaterdag te bezorgen! Ik ga proberen voor 31 december alle laatste kaarten te showen die ik dit jaar gemaakt heb, zodat ik vanaf 1 januari met een nieuw jaar en nieuwe kaarten kan beginnen. Voor familie en bekenden in de buurt moet ik nog even aan de slag voor een paar kaarten, maar misschien dat ik ook even 'lui' een paar kaarten ga kopen... Vandaag een slimline Kerstkaart met ontzettend lieve, schattige plaatjes van Syta. Ik vond de plaatjes zo lief en leuk dat ik er weinig bij heb geplakt dit keer, zodat ze mooi in de picture staan. Wel heb ik er verschillende sterren en een strik met een mooie steen erop geplakt. 


Marianne Design
Slimline: CR1585
Tekststempel: 

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Tot morgen met weer een of meer kaarten in Kerstthema!

Fijne avond!

Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Erg lief kaartje met die schattige konijntjes! Fijne feestdagen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie slimline kaart met de schattige konijnenplaatjes. Dank je wel voor je prachtige kerstkaart, die vandaag in de brievenbus zat.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lieve plaatjes op deze mooie kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje met die leuke diertjes, Lisanne. Mooi in alle eenvoud, ik hou er wel van!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes en fijne kerstdagen!
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad zulke lieve plaatjes die echt in de picture mogen staan! Ik heb ook nog veel kaarten te laten zien.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje wat een superschattige plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattig kaartje is dit, leuke slimline ook.
    We willen jou ook bedanken voor de hele leuke kerstkaart die hier is bezorgt.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag met een winter/kerstkaart.
    Goede kerstdagen toegewenst Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje, Lusanne
    Zo keuk die konijntjes!
    Bedankt voor de muzikale kerstkaart, hij hangt hier mooi te zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Lisanne!
    Jij ook bedankt voor je mooie kerstkaartje dat gisteren in de brievenbus lag!
    Groetjes en fijne dagen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kerstkaart met die schattige plaatjes!
    Fijne kerstdagen
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige slimline kaart Lisanne, ik heb er ook zo een ontvangen alleen met andere plaatjes. Ik vond hem heel erg mooi, en ben er blij mee. Hij was mooi op tijd hoor.
    Gezellige feestdagen gewenst en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja het zijn ontzettende schattige plaatjes!! Mooi gemaakt zo.
    Alvast de beste wensen voor 2023!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Lisanne! Deze kaart is lief met de konijntjes. Maar die ik van je kreeg is echt heel gaaf! Dank je wel. hij was er nog voor de kerst zodat hij aan de lijn kon in de woonkamer. Zo gezellig staat het!

    BeantwoordenVerwijderen