zaterdag 31 december 2022

2023

Hallo allemaal,

Het jaar 2022 is voorbijgevlogen! Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor alle bezoekjes aan mijn blog, de vele reacties en de gezellige echte post! Met dit kaartje wil ik jullie een fijne jaarwisseling wensen en alle goeds voor 2023! Sterkte voor degenen die dat nodig hebben om welke reden dan ook... Mijn broertje vroeg een Kerstkaart met een Kerstman, maar helaas niet op tijd afgekregen, omdat de kaartjes voor jullie als hobbymaatjes even voorrang kregen ;) Daarom heb ik er maar een nieuwjaarskaartje van gemaakt en krijgt hij hem vanavond.


Marianne Design
Vuurwerk: PS8109
2023: CR1282
Hek: COL1503
Rendier: COL1369
Kerstman: COL1517
Vuurpijl: LR0503

(Herkenden jullie de opbouw van het kaartje? M'n eigen allereerste kaartje van 2022 als inspiratie gebruikt:)

Nogmaals een hele fijne jaarwisseling! Ik ga zo hapjes maken en appelflappen en -beignets. Zondag blijft er bij mij ook komend jaar in als een 'schermvrije dag'. Beviel me goed afgelopen jaar, even een dagje andere dingen en extra aandacht voor ons gezin. Dus 2 januari zal mijn eerste blogpost van 2023 online komen met o.a. alle Kerst- en Nieuwjaarskaarten van jullie!

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart Lisanne.
    Jij ook bedankt voor de berichtjes op mijn blog.
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief Nieuwjaar toe!
    Lieve groetjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lisanne,
    Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt. Echt prachtig.
    Een hele fijne jaarwisseling gewenst en een gezond, gelukkig en creatief 2023.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O die is leuk Lisanne mooi gemaakt. Gelijk heb je met de vrije zondag. Je mooie kaartje viel gisteren in de brievenbus, dankjewel. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n gezellig kaartje heb je gemaakt Lisanne, echt feestelijk het nieuwe jaar in! Een jaar, waarvoor ik je alle goeds wens voor jou en je dierbaren. En tijd voor je gezin moet je natuurlijk altijd houden, want dat is tóch het allerbelangrijkste! GELUKKIG NIEUWJAAR!
    GROET en Voorspoed, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Lisanne
    Zal je broer blij mee zijn!
    Voor jullie een fijne jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor je broer. Al mis ik de oogjes bij dd kerstman
    en het rendier... Een fijne jaarwisseling en de tot het nieuwe jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou een goed, gezond en creatief 2023 wat een gaaf kaartje heb je voor je broer gemaakt leuk idee.
    nog bedankt voor je leuke kaart die viel eergisteren nog in de bus
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor jou en je familie.
    Leuke kaart heb je gemaakt voor je broer, altijd leuk met de kerstman.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen