dinsdag 20 december 2022

Winter

Hallo allemaal,

Brrrr, met de winterse kou hebben we afgelopen dagen wel weer kennis kunnen maken! Jammer dat het van zo'n korte duur was, want ijs vind ik altijd wel mooi. Sneeuw ook, maar als het smelt en je moet er doorheen met de auto/lopend, dan ben ik er algauw minder blij mee... Van de sneeuw op dit kaartje word ik wel blij, dat smeert niet zo ;) De leuke sneeuwpoppen van Hetty Meeuwsen vond ik leuk passen bij het sneeuwpoppenpapier van Paper Favourites. Om het af te maken een de tekst 'Winter' en sneeuwvlokken op de kaart verwerkt. De randen heb ik met gesso bewerkt om het kaartje nog meer winters te maken. 'Winter' is ook het thema van de nieuwe challenge op het HobbyVisionblog. Ik zou zeggen, doe gezellig mee!
 

Marianne Design
Tekst: LR0784
Sneeuwvlokken: CR1574
Frame: LR0781
Sneeuwpoppen: CS1102
Designpapier: Paper Favourites 'Snowman'

Fijne dinsdag en tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Lisanne. Voor mij mag de sneeuw ook wegblijven hoor buiten.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lisanne,
    Wat een mooie kaart weer. Leuk met die sneeuwmannetjes.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje! Ik vind ijs en sneeuw leuk maar niet om er zelf doorheen te moeten.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Lisanne. Mooi dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke stempels en leuke dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig winterskaartje, Lisanne
    Wat heb je die sneeuwpopjes mooi gecombineerd in de kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuk kaartje Lisanne !
    Leuk met al die sneeuwpopjes.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie winterse kaart Lisanne.
    Fijne feestdagen en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen