donderdag 15 december 2022

IJskoude wintergroetjes

 Hallo allemaal,

Een winterse, ijskoude Kerstkaart heb ik vandaag om jullie te showen. Een sfeervol plaatje van Mattie met gestanste en geëmboste breisels. Het designpapier met breistructuur vond ik er erg leuk bij passen. Een paar gedeelten gemat met koperkleurig papier: dat geeft de kaart een feestelijk tintje voor de Feestdagen, net als de glitter sterren. Gezellig hoor deze drukke decembermaand: vanmiddag ga ik weer een stapeltje kaarten voor jullie op de post doen. Ik schrijf ze altijd 'ouderwets' met de hand. Dat persoonlijke vind ik altijd wel leuk, maar kost ook wel tijd, maar dat heb ik er wel voor over. Hier zijn ook al een aantal kaarten van jullie bezorgd. Heb ze een plekje op het prikbord gegeven, met natuurlijk het prikkertje zo dat er geen gaatje in komt ;), zo kan ik ze later nog aan een lijntje hangen in mijn hobbyhoek. De verhuiskaarten hangen nog gezellig voor het raam in de keuken, dus een heleboel kaarten bij elkaar, feestje! Binnenkort laat ik er wel een foto van zien...


Marianne Design
Breisels: LR0786
Plaatje: MB0204
Sterren: CR1573
Tekst: CS1105
Banner: CR1605
Designpapier: 'Frozen Winter' PK9172
Luxe papier: koper en platina glitter

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Fijne donderdag & tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Lisanne, als de reuma het toe laat schrijf ik ze graag met de hand, het word alleen steeds moeilijker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend winters kaartje past perfect bij het weer van van de week...hier nu ijzel je kan niet lopen rond het huis.
    Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het winterse plaatje leuk die wantjes in de hoek
    mijn kaarten zijn gisteren op de bus gegaan ook met de hand geschreven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje Lisanne
    Met dat winterse tafereeltje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met de winterse details!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een mooie winterse kaart gemaakt Lisanne, met deze leuke wantjes en mooi plaatje!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige winterse kerstkaart Lisanne!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige winterse kaart. Ja ik schrijf de kaarten ook nog met de hand en nog een boodschap binnenin de kaart. Veel succes met schrijven.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuke kaart Lisanne....leuk gedaan met de wantjes van wol papier!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie winterse kaart. Leuk met die wantjes er bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie, gezellige kaart, alles past prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart met winters tafereeltje. Leuk dat de wanten van hetzelfde "gebreide" DP zijn als de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze kaart past echt bij het weer van de afgelopen dagen. Echt winter!
    Mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja.... lang geleden dat ik dit in het echt zag! Wat was het mooi om door zo'n dorp te schaatsen! Je kaart is heel winters! ik schrijf mijn enveloppen ook allemaal met de hand en ook in de kaart zet ik vaak wat persoonlijks. Vind ik leuker dan alleen mijn naam...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk met dit nostalgische plaatje !!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen