dinsdag 13 december 2022

Happy Winter

 Hallo allemaal,

Ik was weer even uit de running: verstandskies is eindelijk getrokken! Alweer ruim een week geleden, maar ontsteking kwam terug, dus gisteren nog een keer bij de kaakchirurg geweest. Als het goed is, is de ontsteking nu helemaal weg en kan het laatste herstellen. Ben er best beroerd van geweest: koorts, lamlendig gevoel erna, maar ervoor ook al een week ziek van de koorts door de ontsteking, dus was wel blij dat ik eindelijk aan de beurt was, hoewel ik er tegen op zag. Het trekken zelf is me reuze meegevallen. Nu druk met de laatste Kerstkaarten. De eerste kaarten zijn hier al op de mat gevallen, gezellig al die winterse post! Bij HobbyVision organiseren ze deze week een sterren challenge: de vorm van je kaart of een opvallende ster op je kaart met een bepaald thema. Die van gisteren was 'goud' en vandaag rendier. 

Ik heb met de eerste opdracht een hanger voor in de Kerstboom gemaakt met een zingende sneeuwpop die deze week op de post gaat naar een van jullie... Morgen ben ik er weer met een hele andere ster en een nieuwe opdracht. Als je het leuk vindt om mee te doen, kijk dan op Facebook in de groep 'Create it with HobbyVision'. 


Marianne Design
Ster: COL1360
Sneeuwpop: CR1567
Tekststempel: CS1009
Designpapier: PK9181

Tot gauw in blogland!

Hobbygroet,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ster met de sneeuwpop heb je gemaakt. Ik hoop dat je nu van de ellende afbent.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende ster kaart, hopelijk ben je er nu voorgoed vanaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat was nogal heftig voor je met die kies , las ik zojuist. Nu hopen dat het snel beter zal gaan nu hij eruit is. Super leuk hoor is je sterrenkaartje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi de ster met sneeuwman, Lisanne
    Ah wat vervelend zo'n verstandskies die ontstoken is hopelijk ben je snel opgeknapt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstbal is het geworden!!
    En ja die verstandskiezen kan je soms behoorlijk last van hebben. Gelukkig ben je er nu vanaf.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt nogal wat dikke pech gehad dit jaar Lisanne. Nu weer met die verstandskies... Hopelijk ga je nu betere tijden tegemoet! Je hebt een gezellige ster gemaakt met deze sneeuwpop!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen