vrijdag 16 december 2022

Happy HO HO HO

 Hallo allemaal,

Sommigen van jullie houden niet zo van drukke kaartjes en om mezelf uit te dagen, probeer ik soms dat ook eens, maar oh wat een uitdaging vind ik dat! Zelf heb ik altijd al snel zoiets van een plakdingetje hier, een stansje daar en ook nog een strassteentje, parel of enamel dot erbij. De takkenster vond ik leuk op de ster-Kerstbal passen. Een oudje van Marianne Design, maar nog steeds leuk om te gebruiken. Bij HobbyVison loopt op Facebook nog steeds de sterrenuitdaging met vandaag een ster met Kerstman/-vrouw erop, daardoor heb ik me laten inspireren met deze Kerstboomhanger. De vrolijke Kerstman zwaait naar jullie vanaf het scherm om jullie een fijne dag te wensen!


Marianne Design
Ster: COL1360
Takkenster: LR0551
Kerstman: COL1477
Tekststempel: CS1037
Banner: CS1058

Een kort en snel tussendoorberichtje! Fijne vrijdag!

Hobbygroet,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt Lisanne, met dit leuke Kerstmannetje. Het is je aardig gelukt om het rustig te houden, maar je had hier ook niet zoveel plaats op! 😄
    Fijn weekend!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ik vind hem echt heel erg leuk! Het klopt hoor dat CAS kaarten een uitdaging op zich zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel erg mooi!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk Lisanne
    Dat kerstmanneke staat leuk op de ster!
    CASkaarten maken is inderdaad niet altijd gemakkelijk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je hangertje ENIG Lisanne!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk! Ja, ik gebruik ook graag veel op mijn kaart haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen