donderdag 12 januari 2023

een warme witte Kerst

 Hallo allemaal,

Een witte Kerst is het hier niet geworden, maar vergeleken met andere jaren wel warm (letterlijk) en figuurlijk hopelijk ook voor jullie! De vorm van de kaart is een vierkante basis, waarvan de hoeken geponst zijn met een hoekpons van Vaessen. De banners, tekststempel, het hert en de bomen zijn van Marianne Design. Het plaatje vond ik leuk matchen met het papier van Maja Design. Om de sneeuw van de bergen terug te laten komen van het plaatje, heb ik de randen met gesso bewerkt, wat foamball clay onder de bomen en het hert gedaan en een sneeuwvlok op de strik.


 Ik houd het kort, want zo nog een knutselavondje bij m'n moeder. Vanaf vorige week heb ik vooral op bed gelegen met griep, dus stond het knutselen even heel laag... Enige wat ik aan creatief bezig zijn heb gedaan is het borduren aan een kussen. Zal er later nog wat over delen met een volgend bericht. Misschien ken je Pip Studio wel, dat vind ik altijd zo'n leuk en vrolijk merk: op die printjes lijken de patronen wel. Een hele fijne avond nog en tot een volgende kaart/blogbericht!

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Hobbygroet,
Lisanne

18 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie, sfeervolle kaart Lisanne! En ik ben wel heel benieuwd naar je borduurwerk. leuk om daar iets van te zien :) Groeten marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Lisanne. En gezellig dat je samen met je moeder gaat knutselen vanavond. Gelukkig dat je daar weer zin in hebt na de griep. En ook ik ben benieuwd naar je borduurwerk.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winterse kerstkaart. Veel knutselplezier met je moeder. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Lisanne! Je avond zal wel gezellig zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi je kaart, altijd fijn een gezamenlijke knutsel date.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze is leuk geworden ! mooi winters kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie winterse kaart, Lisanne. We zullen het meer en meer met winterse plaatjes moeten gaan doen, vrees ik, in plaats van het zelf mee te maken.
    Je kussen klinkt leuk, ik hou ook erg van Pip Studio.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie sfeervolle winterse kaart maakte je Lisanne.
    Dankjewel voor je kerstkaartje dat gisteren bezorgd is,ook een mooierd.
    Ik heb de koffiekopjes van Pip, schitterende dessins en kleuren hebben zij.
    Beterschap en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje, ik ken het plaatje wel, heb er ook een kaartje mee gemaakt.
    En ik mis je op je eigen challengeblog, Creatief met kaarten. Geen nieuwe challenge voorlopig?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart weer Lisanne, en gelukkig dat de griep weer over is. Veel succes met het borduren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de blauwe kleurtjes en en leuke details en mooie plaatje'
    ben benieuwd naar je kussen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie Kerstkaart is dit geworden Lisanne. Maar het jaar is voor jou niet zo best begonnen... Wel fijn dat je weer wat bent opgeknapt. Sterkte met de restjes!
    En alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo hoort winter er eigenlijk uit te zien...maar te veel sneeuw vinden we dan ook weer niet zo leuk. Ik hoop, dat de griep de rest van het jaar weg blijft! Alsnog beterschap.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig dat je weer opgeknapt bent Lisanne en je laat een mooie sfeervolle kerstkaart zien. Leuk met dat vrolijke rendier vóór het plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schitterende winterse kaart, fijn dat je weer opgeknapt bent,
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart
    Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een heel mooie, echt winterse kaart gemaakt. Fijn dat je je weer beter voelt, het is een hardnekkige griep die er nu rond gaat. Ik ben benieuwd naar je kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig winters kaartje Lisanne
    Fijn dat je weer bent opgeknapt na de griep hopelijk heb je fijn kunnen knutselen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige winterse kaart !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen