woensdag 18 januari 2023

Kleding naaien

 Hallo allemaal,

Bij De Egel is de uitdaging iets wat begint met een K: op mijn kaart is het thema: Kleding naaien en zie je ook verschillende Knopen. Ook heb ik Kraftpapier gebruikt. Deze kaart had ik hier nog niet op de blog laten zien, maar is vorig jaar al verstuurd naar (als ik het me goed herinner) Caroline. Ze naait veel mooie baby- en kinderkleding naast haar kaartenmaakhobby. Mattieplaatjes gebruiken vind ik altijd een hele uitdaging, omdat ik daar lang niet al het designpapier mooi bij vind passen. Bij dit plaatje is wel Marianne Design papier gebruikt, maar tegenwoordig gebruik ik er meestal Maja Design papier bij: die kleuren matchen altijd mooi bij de plaatjes en ook de fijne printjes staan er goed bij...


Ik kon het materialenlijstje niet terugvinden in mijn notitieboekje met materialen van gemaakte kaarten. Mocht je iets willen weten, vraag het gerust, dan zoek ik het nummer op!

Fijne woensdag en als mijn Kerstkaart nog op tijd af komt, tot morgen op Kerstkaartendonderdag en anders tot vrijdag met de verjaardagskaart die naar Eri op de post is gegaan & dan start ook een nieuwe wedstrijd bij HobbyVision, waar deze kaart ook als inspiratiekaart te zien is...

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Lisanne
    Leuk met die mooie accessoires!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart is het Lisanne! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met leuk plaatje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart hier Lisanne, in deze mooie kleurencombi! Alles past mooi bij elkaar.
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, zeker voor iemand die van kleding maken houdt. Alles past mooi bij elkaar qua kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi in de combinatie met het maja papier!!
    Zelf heb ik vorig jaar kaartjes gemaakt met die afbeeldingen en heb melissa frances papier gebruikt wat ik nog had liggen. Het is inderdaad even zoeken bij die plaatjes maar bij jou ziet het er super uit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik herken dat wel, dat design papier soms heel moeilijk te vinden is bij het plaatje. Soms zijn we ook heel pietluttig. Hier is bij deze kaart niets van te zien. Mooi hoe je alles bij elkaar gezocht en gecombineerd hebt. Dank je wel voor jou bijdrage aan de Egel. Groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen