donderdag 5 januari 2023

Vintage Kerstbomen

Hallo allemaal,

Allemaal een creatief en gelukkig 2023! Eigenlijk wilde ik met een andere blogpost beginnen, maar die komt morgen online, omdat ik dan aan de beurt ben op het HobbyVisionblog. Vandaag 2 Kerstlabels die afgelopen jaar nog verstuurd zijn, omdat het vandaag Kerstkaartendonderdag is en het mijn voornemen is om weer gezellig wekelijks mee te doen. Deze week hebben ze als extra uitdaging een Kerstboom op je kaart en die was er ook al op verwerkt, dus dat kwam goed uit! Ik heb 2 vintageplaatjes van Syta gebruikt, die helaas gestopt is met haar webwinkel en kraam op de beurs, omdat ze met pensioen zijn gegaan. Maar we hebben nog genoeg leuks van haar op onze hobbykamer liggen ;)




Marianne Design
Label: CR1576
Kerstboom: CR1224

Deze kaarten stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Tot morgen!

Hobbygroet,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Heel leuk deze labels, mooi met de halve kerstboom.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie labels met de vintage plaatjes en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten met die vintage plaatjes, Lisanne. Wat jammer dat Syta gestopt is. Maar ik heb ook nog wel wat liggen...
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf met deze leuke vintage plaatjes !
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen