vrijdag 20 januari 2023

Tuinierende kabouter + jullie Kerstpost uit blogland

 Hallo allemaal,

De Feestdagen zijn voorbij en inmiddels de verjaardagen van de eerste blogmaatjes ook alweer. Het kaartje dat ik naar Eri heb gestuurd is tegelijk ook mijn inspiratiekaart voor de nieuwe challenge op het HobbyVisionblog: 'gnomes OF slimline'. Slimlinekaarten maken de meesten van ons veel en kan natuurlijk in elk thema, wil je extra uitgedaagd worden, kun je er natuurlijk een leuke kabouter op gebruiken... Ik heb een nieuwere Dutch Doobadoo basismal gebruikt met daarop een plaatje van Marianne Design. De keien en grasrand van het plaatje heb ik met stansjes in de breedte van de kaart door laten lopen. De reserve schop van de kabouter staat ook al klaar voor een nieuw klusje. En ja, in de tuin van de kabouter mag een rood-witte paddenstoel natuurlijk niet ontbreken! 


Dutch Doobadoo basisvorm: 470.7848.197

Marianne Design
Plaatje: VK9598
Designpapier: PK9174
Van harte cirkel: CR1560
Paddenstoel: LR0770
Grasrand: CR1615
Stenen: LR0727
Lieveheersbeestjes: CR1539
Schep: CR1541
Rhinestones: CA3158
Parels: CA3132

Wat een feest als de postbode in december weer langs was geweest met in elke envelop een zelfgemaakt cadeautje (lees: kaart). Stuk voor stuk prachtig! Zoals je kunt zien hangen ze gezellig bij elkaar in de keuken: een heel prikbord vol en daarnaast op de ramen aan lijntjes verder wat niet meer op het prikbord paste... (Vinden jullie gaatjes in kaarten ook altijd zo lelijk? Ik prik de prikkertjes altijd net naast de kaart, zodat de kaart blijft klemmen zeg maar en er geen gaatje in komt.) Met het winterse weer van gisteren en wat er nog gaat komen volgens de voorspellingen, laat ik ze gezellig nog even beneden hangen! 




Fijn weekend & tot volgende week!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. En gezellig idd al die kerstkaarten zo bij elkaar, bij mji hangen ze nu in mijn hobbykamer, en die gaan eraf totdat mijn verjaarskaarten eraan komen, dus dat duurt nog wel effe.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is leuk geworden ! mooi gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart! Er valt zoveel te zien, heel gaaf!
    Gezellig al die kerstkaarten, hier hangen ze ook nog en blijven ze ook nog wel een tijdje hangen, zo leuk om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig Lisanne, erg mooi gedaan op deze mal. En wat ben je goed bedacht met zoveel Kerstkaarten! Het systeem van ertussen klemmen ken ik, zonde om de kaarten te beschadigen!
    Fijne dag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lisanne,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Schattig met die gnoom. Toevallig van de week zelf ook een gnoomkaart gemaakt. Heel leuk. Wat een stapel mooie kaarten heb je gekregen zeg, Echte post is zoveel leuker.
    Fijne dag.

    Lieve greotejs,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke lentekaart! (maar hier sneeuwt het nu...). Ik kijk uit naar warmer weer.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat balen dat ik deze prachtige kaart nog NIET ontvangen heb Lisanne! Ik hoop dat de postbode hem nog komt brengen, dan laat ik het je zeker weten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jippie, deze leukerd heb ik nu net uit de brievenbus gehaald! En oh, hij in werkelijkheid nog mooier! Dank je wel!

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je voor Eri gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke felicitatiekaart Lisanne
    Die gnoome is zo schattig
    Mooie kerstkaarten heb je gekregen, maar de onze zie ik er niet bij of ik kijk niet goed, maar eerst kregen we het kaartje terug en toen opnieuw verstuurd in een andere envelop misschien is het adres wat ik heb van jou niet goed?! Ik hoor het nog wel
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de leuke vorm wat een schattig plaatje heb je gebruikt en leuke details erbij
    gezellig al de kerstpost op het prikbord
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke tuinkabouterkaart voor Eri.
    Nog volop kerstgezelligheid bij jou. Ik weet niet of de mijne er tussen hangt (weet echt niet meer welke ik naar je gestuurd heb).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog even goed gekeken en ja......ik heb hem teruggevonden!

      Verwijderen