dinsdag 24 september 2019

Haven Harbour

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor de vele leuke reacties op mijn vorige kaart! Ook zijn er weer nieuwe volgers bijgekomen: Judith, Hettie, Ankie, Jantine, Nelleke en Gerjanne welkom!

Vandaag heb ik een kaart voor jullie met de haven van Harbour van een plaatje van Tiny. Bij Knutsels en Kadootjes is de wedstrijd een mal met stiksteekjes en toen ik door de bakken mallen ging zoeken zag ik dat er op de bladeren van de palmbomen mooie stiksteekjes zitten. Even iets anders dan basisfiguren met stiksteekjes. Ook doet deze kaart mee bij het Marianne Design Challengeblog en bij 2 Sisters on the blog (S van schelpen). Dit is mijn bijdrage:

Marianne Design: plaatje (IT610), designpapier (PK9146), basismal om plaatje (LR0593), tekstbord (LR0535), tekst (PL1524), schelpen (LR0230), zeewier (LR0470), bootjes (LR0594), golven (LR0600), meeuwen (LR0595) en palmbomen (LR0541).

Hobbygroet,
Lisanne



25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart !!
    Leuk bedacht met je stiksteekjes, echt iets anders.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Lisanne. Echt een mooi vakantie-tafereeltje. Super zoals je alles op elkaar afgestemd hebt. Ik vind het een plaatje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart.
    Alles mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. En leuke mallen heb je gebruikt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtgie kaart Lisanne. Wat heb je mooie spullenvan Marianne design weer prachtgie gecombineerd. Tot en leuk tafereeltje. Super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lisanne dit soort kaartjes vind ik echte kunstwerkjes.
    Heel gezellig met het haventje, palmboompjes erbij, het geeft een vakantiegevoel.
    Ontzettend mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat ziet je kaart er prachtig uit met dit leuke zomerse tafereeltje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk Lisanne nog zo'n zomerse vakantie sfeer op je kaart! Alles past zeer mooi bij elka... leuk zijn die palmboompjes hè! Fijne avond hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt Lisanne! Echt nog even lekker zomer!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie schilderij is het geworden Lisanne. Kan zo aan de muur.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lisanne,
    Met dit herfstachtige weer, ben ik blij om hier een zomers tafereeltje te bewonderen.
    Super leuk gedaan hoor!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een heerlijk vrolijke zomerse kaart, krijg gelijk weer zin in vakantie als ik hem zie...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi tafereeltje ik zie allerlei detail en blijf kijken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Lisanne!
    Ben ff langs je andere kaarten gehopt..... beauties zijn het; top!
    Fijne dag.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kaart Lisanne!!Fijn zo, n zomers tafereeltje, en dan maar de ogen dicht doen en niet naar buiten kijken.
    Fijne week!!
    Groetjes van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lisanne,
    wat is dit een ontzettend leuke kaart! Zo mooi met al de details die je erop verwerkt hebt! Echt veel te zien! EN dat vin ik altijd knap. Kost mij altijd heel veel moeite...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Lisanne, ik raak niet uit gekeken op je kaart. Bedankt dat je mee doet bij Knutsels & Kadootjes, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lisanne,
    wat leuk dat ik je weer tegen kwam op mijn blog! Ja ik maak inderdaad veel op mixed media gebied, zo leuk! Maar ik zie hier ook al weer hele mooie kaarten staan, deze ik ook super mooi.
    Ik zie mij nog wel als volger staan. Anders melde ik mij weer opnieuw aan.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuke kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet aan onze "andere vorm & dier" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi doorkijkje!
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kleuren heb je gebruikt :) groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie zomerse kaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen