dinsdag 10 september 2019

25 jaar Marianne Design

Hallo allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom aan Carla, Scrapgirls en Elle-Jeanne als nieuwe volgers. Hopelijk kunnen we elkaar inspireren en lang van elkaars creaties blijven genieten.

Deze maand bestaat Marianne Design al 25 jaar en voor die gelegenheid heb ik een feestelijke kaart gemaakt. Bij de 2 Sisters on the blog vragen ze een kaart met iets met een 'S' en op mijn kaart zijn dat de stippen, Snoesje en de slingers. Ik heb op deze kaart oude en nieuwe materialen van Marianne Design gebruikt, zie het lijstje onder de foto's, dat kan goed: de materialen zijn wat dat betreft tijdloos en goed met elkaar te combineren. Daarom ben ik ook zo'n fan van deze producten, want knipvellen etc. krijg ik vaak niet in één keer op en als je later er weer wat mee maakt en combineert met andere, nieuwe mallen en designpapier, lijkt het toch weer heel anders.
Op de site kreeg van Marianne Design kreeg ik een eervolle vermelding voor deze ingestuurde kaart. Altijd leuk!
25 jaar Eervolle vermeldingen
Marianne Design: plaatje (3DHM0071), designpapier (PK9120), designfolder ballonnen op ovaal (), cadeautjes (LR0328), slingers (LR0329), lampionnen (CR1374), margrietjes (CR1272), ovaal (CR1333), ovale ballonnen (LR0626), hartjesballon + tekst 'van harte (LR0625), 25 (CR1282) 

Hobbygroet,
Lisanne

19 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Lisanne.
    Mooi gecombineert oude en nieuwe spulletjes.
    Feestelijke kaart is het geworden.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een super gave verjaardagskaart! Helemaal leuk zeg! Word hier spontaan vrolijk van.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eervolle vermelding is dubbel en dik verdiend. Een hele vrolijke en kleurrijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige en feestelijke kaart voor MD gemaakt! De eervolle vermelding heb je zeker verdiend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superrrr leuk kaartje :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een super leuke vrolijke kaart.
    en je eervolle vermelding is toch de kers op de taart!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestelijke verjaardagskaart heb je gemaakt voor Marianne en dan ook nog een eervolle vermelding gekregen dat is nog eens fijn Lisanne! Oude en nieuwe produkten gebruikt en kijk eens wat een mooi resultaat! Je bent het niet verleerd om mooie kaarten te maken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart oude en nieuwe dingen gebruikt dat is leuk heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kaart voor dit jubileum. En genoeg dingen met een S, heel leuk!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! Zo leuk om steeds nieuwe dingen met een S te zien op kaarten.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij 2Sistersontehblog, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je voir Marianne gemaakt Lisanne. Snoesjes blijven altijd erg leuk.Leuk dat we elkaar weeer gevonden hebben. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een snoezig kaartje en dat ziet er heel feestelijk uit.
    Prachtig gemaakt Lisanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superschattig kaartje met dat snoesje erop leuk gecombineerd met al die leuke details je krijgt zin in een feestjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat je een eervolle vermelding hebt gekregen voor je kaart, hij is ook wel erg mooi !!
    Leuk dat je volger bent geworden bij mijn blog, ik weet jou voortaan ook te vinden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er ook een super mooie kaart gemaakt Lisanne!!
    Ga jou ook volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart, Lisanne! Lekker vrolijk!
    Ik ben nu ook jouw volger geworden. Leuk dat je mij gevonden had!
    Tot blogs,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart Lisanne! Zo vrolijk met het snoesje! Leuk ook dat je volger bent geworden van mijn blog! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Lisanne,
    wat een verrassing jou als nieuwe volger te mogen zien verschijnen! Heel leuk en natuurlijk kom ik dan ook bij en meld ik me aan als volger. Kunnen we van elkaars creaties genieten en misschien ideeën opdoen. Deze kaart is super! Vrolijk en heel mooi samengesteld! Tot gauw weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een super leuke kaart!! Wat een heerlijke kleurtjes bij elkaar. Wordt er helemaal vrolijk van ondanks het saaie weer vandaag. Leuk dat je volger bent geworden. Ik heb je aan mijn leeslijst toegevoegd.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen