dinsdag 16 juni 2020

Van harte


Hallo allemaal,

Bij het challengeblog van de Egel hadden ze deze keer een uitdagende sketch met als extraatje embossing. Rechthoekige kaarten had ik al een tijdje niet meer gemaakt, dus was het eventjes puzzelen met de verhoudingen. De witte strook heb ik met een designfolder geëmbost. Natuurlijk weer aangekleed met allemaal Marianne Design materialen en dit is dan het resultaat geworden:


Marianne Design:
Papier: PB7056
Designfolder: DF3447
Collectables: COL1466
CrafTables: CR1356, CR1358
CreaTables: LR0625, LR0469, LR0398, LR0546
Enamel Dots: PL4515
Gems: JU0938

Hobbygroet,
Lisanne

23 opmerkingen:

  1. Superfleurig met al die mooie bloemen Lisanne. Van zo'n kaart kun je alleen maar blij worden :)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een schitterende kaart met al die kleurrijke bloemen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voor de jarige ,met al die bloemen.
    Mooi zo de sketch verwerkt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk deze kaart volgens de schets. Heel mooi zoals je de bloemetjes erop hdbt gezet en ze zijn allemaal zo leuk. Mooi met dit vrolijke papier. Fijn dat jullie weer zo leuk asn de knutsel zijn! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! prachtige kaart..hij lijkt op en kaartje dat ik maakte, maar nog niet heb laten zien. Als je hem ziet binnenkort snap je wat ik bedoel!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://gerjanneke2.blogspot.com/2020/06/uitdaging-2-met-kleine-sarah.html

      Deze bedoel ik!

      Verwijderen
    2. Hij kwam me inderdaad bekend voor hihi.

      Verwijderen
  6. Fleurige verjaardagsgroet met al die vrolijke bloemen.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart is heel fleurig en mooi geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, als dit niet genoeg kleuren zijn weet ik het ook niet meer ! helemaal leuk en fleurig kaartje, geslaagd hoor !
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe vrolijke kaart!! Zo heerlijk zomers.
    En dat papierblokje blijft ook hier een favorietje.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende fleurige bloemenkaart Lisanne!
    Geweldig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige fleurige kaart!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg leuk Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag hem van de week al voorbij komen , want die valt op in de prachtige en sprekende kleuren die je gebruikt hebt. Een super kaart. Dank je wel voor je bijdrage aan de sketch challenge van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi zomers kaartje Lisanne. Ben gelijk ook volger geworden bij jou om ideetjes op te doen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor je leuke berichtje! Ik ga jou ook volgen. Je maakt mooie kaartjes en lekker vrolijk!
    Groetjes en nog een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een supervrolijk en gezellig kaartje Lisanne.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super mooie kaart. Ik ben je gaan volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier word ik nou vrolijk van! Super leuk met al die bloemen en de vlinders.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Lisanne! Bedankt voor je leuke reactie! Jou blog ziet er ook niet verkeerd uit met die leuke kaartjes 😉! Net zoals deze fleurige kaart! Lekker vrolijk met die kleurtjes. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuke kaart. Ik zag hem al voorbij komen op FB

    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super leuke kaart! Van harte gefeliciteerd met het behalen van de eerste plek!
    Ps. Ik zou het leuk vinden als je mij ook zou willen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen