vrijdag 12 november 2021

Voor de jarige

Hallo allemaal,

De postbode heeft al 12 enveloppen verjaardagspost voor zondag bezorgd, heel erg leuk! Ik laat ze nog even dicht tot zondag... Allemaal tegelijk openmaken vind ik het leukst, maar zelf kaarten maken en versturen vind ik ook leuk om te doen en afgelopen week zijn er weer een paar de deur uit gegaan.


Een daarvan is het kaartje voor Janneke: op Instagram/Facebook zag ik dat ze van wandelen in het bos houdt, dus een herfstkaartje in het bos gemaakt voor haar. Een keer een ronde ipv vierkante kaart: ik zie nu dat de kaart scheef gedraaid op de foto staat, de balk hoort natuurlijk horizontaal...


Gebruikte materialen
Cirkels; CLNestXXL , CDSN-0122
Tekststempel: CDST-0042
Plaatje: Syta van Gelderen 180801
Klimop: 6002/0456
Herfstblad + paddenstoel: 6002/0333
Opengewerkt blad: 6002/1334
Banner: 6002/1467
Designpapier: 6011/0309

Vanavond de persconferentie: hopelijk vallen de maatregelen een klein beetje mee...

Fijn weekend allemaal en tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart voor de jarige Lisanne, als het goed is zit de mijne er tussen :)
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Lisanne
    ik heb je nog gemaild met mijn adres, zou je jouw adres ook even willen mailen dan kan ik jou een kaart sturen als is tie dan te laat....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, dat is waar ook! Ik had eerder al gelezen dat je zondag jarig bent, alvast gefeliciteerd! Zodra ik je adres heb stuur ik je een kaart.
    Deze ronde kaart is erg mooi met de herfstkleuren en het hert. Mooi ook al die laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je zoveel verjaardagspost krijgt. Alvast van harte gefeliciteerd en maak er morgen een mooie dag van.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart heb je voor Janneke gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart. Mijn kaart komt er aan hoor, ik had een verkeerd adres er op geschreven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne,
    Ik wil je nogmaals bedanken voor deze prachtige verjaardagskaart. Hij staat nog steeds op de kast bij de andere kaartjes die ik kreeg. Zodra de kerstkaartjes binnen druppelen gaan de verjaardagskaarten naar mijn hobbykamer.
    Goed weekend toegewenst!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen