zaterdag 27 november 2021

Onderzeewereld

 Hallo allemaal,

Even iets anders tussen de Kerstkaarten door. Marjolein was pas jarig en voor haar maakte ik deze schudkaart van een onderwaterwereld. In de leuke glazen pot heb ik dolfijnen-schudmateriaal gedaan, wat ik goed bij de stempels vond passen. Op de rechthoekige basis heb ik onderaan een strook zandkleurig designpapier gedaan en de bovenste rand gescheurd: de bodem van de zee. Daarop heb ik met verschillende malletjes een onderwaterwereld gemaakt. De tekststempel van Carlijn heb ik ook op die strook gestempeld, een keer geen tekstbanner of labeltje.


Carlijn Design
Basismal: CDSN-0103
Tekststempel: CDST-0042

Marianne Design
Dierenstempels: EC0190
Jar: LR0725
Blister: LR0039
Waterplant: COL1431
Onderzeewereld: COL1468
Designpapier: PK9163

Deze kaart stuur ik in bij De Egel (zilveren rechthoek en potdeksel)

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor Marjolein gemaakt.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie onderwaterkaart, Lisanne!
    Mooi gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het onderwatertafereeltje in de pot en de leuke andere details erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuke kaart, verrassend ook tussen alle kerst- en winterkaarten in blogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart heb je voor Marjolein gemaakt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke onderwaterkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart! Ik zag hem net op fb voorbij komen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart met prachtig schudmateriaal.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en al helemaal om een ander thema dan Kerst te kiezen, want voor andere gelegenheden kan het ook. Dank je wel voor het meedoen aan de goud/zilver uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart!! Leuk om in deze tijd ook eens even weer wat anders te maken.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart. Dat schudgedeelte is erg leuk!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze goud/zilver challenge bij de Egel.
    Groetjes,
    GerJanne (DT de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart!!
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen