vrijdag 5 november 2021

Muizen in de keuken

Hallo allemaal,

Kaarten maken vind ik een heerlijk ontspannen hobby om te doen, maar in de keuken staan en cupcakes of taarten bakken en versieren vind ik ook een feestje om te doen. Toen de keukenspulletjes van de muizen uitkwamen, kwam het idee voor deze kaart al snel. Ik heb de muisjes eerst gemaakt en vervolgens de ronde stans erop gelegd en door de stansmachine gehaald: zo passen de muizen perfect op de rondjes. Zien jullie de versierde cupcake? De muizen hadden slagroom over en spoten daar 'van harte' mee.


Detail spuitzak: de spuitzak heb ik uit vellum gestanst en uit wit sneeuwpapier heb ik 'slagroom' gemaakt. Ik heb daaruit de spuitzak nog een keer gestanst en bovenaan een gedeelte eraf geknipt met een golflijntje. Het glitterpapier achter vellum plakken lukte niet zo goed, dus heb ik het glitter op het vellum geplakt. 


Collectables: COL1437, COL1481, COL1493
Craftables: CR1538
Creatables: LR0625
Enamel Dots: PL4517, PL4518
Papier: PK9175, CA3104, CA3127
Rhinestones: CA3156

Alvast een fijn weekend & graag tot een volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een ontzettend leuke kaart gemaakt, met leuke details zoals de spuitzak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en bedankt voor de leuke tip met het vellum.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schattig dit muizenkaartje, Lisanne!
    Zo leuk gemaakt de bakkende muisjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gaaf kaartje met de leuke bakkende muisjes erop wat zijn druk met de cupcake versieren die wordt vast heel mooi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toppie muizenkaartje.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk muizenkaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Lisanne,
    Wat een ontzettend leuke muizenkaart. Ik moet zeggen dat ik de kookspulletjes nog niet heb gebruikt, moet ik echt eens doen haha. Echt te leuk gewoon.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart met de keuke muizen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, zo leuk met die muisjes.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een feestelijke kaartje met de bakkende muisjes, heel leuk gemaakt! Wat leuk verzonnen ook dat ze van het overige slagroom de tekst 'van harte' hebben gemaakt!!
    Fijn weekend!

    Liefs, Merit en Annemarie
    ps. ik wil je heel erg bedanken voor je lieve post, wat een leuk herfstkaartje!!! Ik heb je gemaild.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super schattige kaart met de muisjes heb je weer gemaakt. Ook je vorige kaarten heb ik nu eens op mijn gemak bekeken. Had ze wel al op facebook voorbij zien komen. Ze Zijn allemaal even mooi, prachtig hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen