woensdag 10 november 2021

Veel geluk

Hallo allemaal,

Nog steeds ben ik bezig met herfstkaarten... Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de schattige vosjes van Eline. Ik heb ze ingekleurd met de Triblend-Markers van Spectrum Noir. Het hek is gemaakt van de nieuwe mal van de wintercollectie, die bij de ijsbeertjes hoort, maar die kan natuurlijk ook prima in het bos. Ik heb er brads opgedaan voor extra deco: her en der paddenstoeltjes en rhinestones en in de hoek een spin met web van vellum. Ik vind dat vellum altijd een leuk effect geeft aan een spinnenweb op een kaart.


Slimline mallen: CR1537, CR1569
Achtergrond: AK0081
Vosjes: EC0192
Gras: COL1488, COL1494
Paddenstoelen: COL1368, COL1489
Hek: COL1503
Boomstronk: LR0630
Web: CR1422
Spin: CR1383
Rhinestones: CA3136, CA3154
Brads: CA3153

Een fijne dag & tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige vosjes wat een superleuk tafereeltje heb je ervan gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi herfsttafereel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, er is heel wat te zien. Alles is tot in de puntjes verzorgd, mooi gekleurd en van kleur, het is een heel leuk bostafereel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat een gaaf kaartje weer! Het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is hij mooi deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Lisanne
    Zo leuk met dit herfsttafereeltje, mooi dat hekje!
    Ik heb je een mail gestuurd en natuurlijk is een treinkaartje altijd welkom
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige kaart met het mooie herfsttafereeltje Lisanne.
    Leuk de kleuren en alle details die er te zien zijn op je kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Lisanne een echt herftstafereel.

    BeantwoordenVerwijderen