woensdag 24 november 2021

een warme witte Kerst

Hallo allemaal,

Kerstkaarten maken de meesten van ons denk ik nu wel extra veel, nu Kerst zo dichtbij komt... Jenine van HobbyVision had spulletjes gestuurd van Yvonne Creations 'wintry Christmas' om daar wat voorbeelden mee te maken voor de winkel. Eén ervan is deze kaart geworden met het winterse huisje van Dutch Doobadoo. Met het bijpassende designpapier heb ik het huisje van het plaatje nagemaakt met behulp van de Dutch Doobadoomal. De sterrenrand heb ik uit groen gestanst en als ondergrond gebruikt. Voor de afwerking heb ik weer foamball clay gebruikt en een tekst van Marianne Design op een banner van Marleen. Het was een hele uitdaging voor mij met deze lijn, want 3D-kaarten is al jaren geleden...


Zijn jullie al bijna klaar met de Kerstkaarten? Ik heb er nog een aantal te gaan, maar dat vind ik niet erg: deze periode van het jaar vind ik het vaak wel het leukst om ze te maken. 

Hobbygroet Lisanne 

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, of ik klaar ben, niet echt, ergens wil ik er gewoon niet aan gaan zitten om effe flink door te pakken.
    Stiekem zal ik tussendoor toch wel een aantal kaarten al klaar hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Lisanne, ben nog volop bezig met kerstkaarten maken fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie kaart, schattig plaatje, typisch Yvonne Creations. Je hebt het huisje leuk opgebouwd.
    Nee, ik ben nog niet klaar met de kerstkaarten, maar wel al een heel eind.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart! Ik ben ook nog volop bezig met de kerstkaarten, maar gelukkig geen stress!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met die schattige sneeuwpopjes!!
    Gelukkig hier al klaar met de kerstkaarten. Hoewel ze allemaal nog niet op het blog zijn gekomen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstcreatie, Lisanne
    Heel mooi in 3D uitvoering!
    Ik heb meer dan 60 kerstkaarten ik denk wel voldoende te hebben, maar als ik zin heb maak ik er gewoon weer bij, al is het voor het volgende jaar...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje in huisjesvorm, leuk versiert met de sneeuw en de leuke details erbij
    ik heb er wel genoeg maar vind het altijd handig om er wat meer te hebben en ik vind het zo leuk om ze te maken dat ik gewoon lekker doorga
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt een leuk tafereeltje op je kaart!
    En ik vind het ook een heerlijke periode om kerstkaarten te maken. Moet er nog wel een aantal. Ik had er verleden week nog 15 kunnen maken maar de kinderen willen er nu ook nog een aantal hebben. We gaan dus nog maar even door....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart zeg. Echt heel erg schattig. Heerlijk al die kerstkaarten nu.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je het huisje leuk aangekleed Lisanne.
    Mooie kleuren en lekker veel details, dat is het voordeel van 3-d.
    Mijn kerstkaartendoos zit al helemaal vol, nog een paar kaarten en dan ben ik klaar voor dit jaar!!
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen