donderdag 6 januari 2022

Nieuwjaars uilen

Hallo allemaal,

Afgelopen jaar kwam ik er weer achter hoe fijn het is als je op tijd je Kerstkaarten af hebt en helaas... Het was me niet helemaal gelukt, dus in december toch nog een en ander snel bijgemaakt. Dit jaar weer een nieuwe poging om het op tijd af te krijgen en daarom vandaag weer een kaartje voor de 52 Weeks. Zo fijn die 'stok achter de deur' om dat wekelijks te doen, motiveert wel om het vol te houden! Het is een winterse Kerstkaart met sneeuwvlokken, sterren en uilen geworden van allemaal Marianne Design producten, waarvan de uil al een oudje is, maar goed: wie bewaard heeft wat en ik vind hem bij dit plaatje wel erg leuk passen.


Marianne Design
Designpapier: PB7062
Plaatje: VK9593
Tekststempel: CS0991
Uil: CR1339
Takjes: LR0732

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks en 2 Sisters (tekst - nieuw (jaar) - vogel)

Hobbygroet,
Lisanne

27 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje het dp is zo leuk heb ik ook leuk de uiltjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een gave uitwerking van de sketch....prachtige kaart Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele mooie schetsuitwerking. De extra uil staat er mooi op. We doen zeker geen mallen weg.. ik gebruik ook regelmatig oude mallen. De mallen van Marianne design vind ik tijdloos.. Succes met de kerstkaarten. Het bevalt prima iedere week een kerstkaart. En soms een paa4 meer. D@n Ben je in december klaar… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe uitwerking van het voorbeeld, super mooi je uil, ook ik heb nog verschillende oudjes doe ze niet weg veel te mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de sketch mooi uitgewerkt op deze mooie kerstkaart Lisanne. Leuk die verschillende dessin-papiertjes en mooi met die extra uil erbij.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje en je hebt de sketch mooi gebruikt! Ik vind dat uiltje leuk! fijn dat je meedoet met 52WTC. Grotjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit winterse kerstkaartje met uilen, Lisanne!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De uil past perfect bij dit plaatje, het is een heel mooie kerstkaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren heb je gebruikt voor deze kaart met een prachtige uil!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met die prachtige uil, Lisanne. En je begint het jaar in elk geval goed, met een kerstkaartje! Scheelt toch weer, straks in december.
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We blijven pogingen doen Lisanne en dit jaar sloot ik wel relaxed af, alleen de postbezorging liet mij in de steek, zo balen!
    Ik vind de vintage sfeer van je kaartje prachtig, een pareltje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart met deze mooi uil.
    Inderdaad lekker he een stapeltje aan het eind van het jaar , wij hadden er ook niet genoeg en moesten er nog wat bij maken, maar dat is niet erg , we vinden het leuk hoor als je weer meedoet op donderdag, we laten ons weer graag verrassen door het moois wat je weer gaat maken.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kerstkaart heb je gemaakt met de sketch Lisanne !
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie uitwerking van de schets !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi om gelijk weer te beginnen Lisanne.
    Deze kerstkaart is ook erg mooi met de uil.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vaak zijn die oude mallen nog erg leuk om te gebruiken. Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Lisanne,
    Ik snap je helemaal. Ik moest op het laatst zo haasten met mijn kerstkaarten, ik doe nu ook mee met 52 WOC. Je kaart is echt prachtig geworden. Leu hoor, die uil. Echt prachtig.
    Fijne avond.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hihihi... het was mij ook niet gelukt. Op het laatst toch nog wat stressen, maar uiteindelijk kwam het goed. Jouw kaartje is alweer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi hoor! Zo leuk om oudere en nieuwere materialen te combineren. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart Lisanne met een mooie afbeelding. Ik wilde het mezelf ook beloven om op tijd dit jaar te beginnen met de kerstkaarten, maar de verhuizing staat op de planning en ben nu eerst de verjaarslijst in orde aan het maken, vond dat wel belangrijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart met de uil erop, prachtige bijpassend papiertje maakt het compleet.Bedankt dat je mee doet met onze challenge bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige winterse kaart Lisanne.
    De uil van MD gebruik ik ook nog regelmatig, hij blijft mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. prachtige kaart, leuk met de uil zowel op het plaatje als ernaast.
    Fijn dat je meedoet met onze schetschallenge!
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig is het papier bij dit plaatje, mooi gecombineerd!
    En leuk je tekst van nieuw in het rijtje van de bingo!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Groetjes Caorline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nog even een berichtje, want vandaag bij de post zat je mooie verjaardagskaart, wat een leuke verrassing!
    Bedankt! Helemaal in mijn straatje met die bakspulletjes erop.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen