dinsdag 15 oktober 2019

Vitamine B-eterschap

Hallo allemaal,

Bij Marianne Design is de lopende challenge een beterschap of sterktekaart. Leuke uitdaging weer en kaarten die (helaas) altijd handig zijn om op voorraad te hebben, omdat je ze op de 'meest ongelegen' momenten soms nodig hebt. Ik heb gekozen voor een beterschapskaart met het mooie mandje van Marleen met het fruit.
Marianne Design: fruitmand (PS8038), fruitmallen (COL1469), tekststempel (CS1030), designpapier (PB7056) en enamel dots geel (PL4512)

Janneke en Angela, leuk dat jullie me gaan volgen: jullie blogs heb ik inmiddels ook gevonden en ik ga jullie ook volgen. Leuke reacties op mijn vorige kaart, bedankt!

Bij de 2 Sisters on the blog heb ik met mijn Snoesjeskaart gewonnen, erg leuk! Prijsje heb ik al binnen en ga ik verwerken op mijn eerstvolgende herfstkaart, binnenkort meer :) Nicolette en Caroline bedankt!

Winnaar

Ik kom snel weer een blogrondje doen om jullie mooie creaties te bewonderen.

Hobbygroet,
Lisanne


18 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Lisanne ,het ligt ook voor de hand als je deze mallen hebt, dat je die dan gebruikt voor een Beterschapskaart, je hebt hem keurig afgewerkt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit fruitmandje hele mooie kleuren ook :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd goed als beterschapskaart dat mooie mandje met fruit.
    Super gedaan Lisanne.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk is dit mandje vol vers fruit,
    daar zal de zieke zeker van opknappen.

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk mandje met fruit heb je gemaakt. Altijd leuk en lekker voor een zieke.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke beterschapskaart!!Hier moet de zieke toch beter van worden.
    Altijd handig zo,n kaart op voorraad.
    Fijne week!!
    Groetjes van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk zo'n fruitmand voor een zieke! Tof kaartje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi fruitmand.
    Daar knap je zeker snel van op.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een prachtige fruitmand Lisanne, mooie papiertjes heb je gebruikt. Alleen al van die verschillende kleuren fruit knap je al op! Gefeliciteerd met je prijsje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke fruitmand heb je gemaakt.
    Zo lekker al dat fruit, zo kleurrijk op deze manier.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die van jouw is ook super leuk! Ik ben je ook maar eens gaan volgen ;-) want jij maakt ook super mooie kaarten!!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg mooi geworden Lisanne.
    Gezellig dat je mee doet aan onze "beterschap/sterkte" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke mand met fruit Lisanne .Daar wordt je snel beter van. Leuk hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi beterschapskaartje Lisanne en gefeliciteerd met je prijs, succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie beterschapskaart. Altijd handig om op voorraad te hebben. En fijn dat het prijsje binnen is.
    Je kaart zien we wel hier verschijnen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi is je mandje geworden Lisanne, leuk om dit te maken hè! En een prijsje gewonnen altijd leuk!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie fruitmand als je daar niet van opknapt en gefeliciteerd met je prijsje altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen