woensdag 23 oktober 2019

Herfstgroetjes

Hallo allemaal,


Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht! Gezellig dat er weer 3 nieuwe volgers bijgekomen zijn: Martine, Nicolette en Caroline welkom!


Bij de 2 Sisters on the blog had ik pas hele mooie tekststempels gewonnen en deze kon ik natuurlijk niet laten liggen. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan en heb een herfstkaartje gemaakt. Kaarten maken is natuurlijk al leuk op zich, maar nu mijn moeder het ook weer opgepakt heeft is het extra gezellig zo samen. Komende tijd zie je op haar blog en mijn blog verschillende kaarten: we gebruiken bepaalde materialen hetzelfde en het resultaat is telkens heel anders. Als je het leuk vindt, kijk gerust ook op haar blog: http://ellieskaarten.blogspot.com/ 
Marianne Design: Plaatje (IT612), Designpapier (Swedisch Winter PK9159), bladerenkrans (LR0624), bramentak (LR0622), tak met dennenappels (LR0550), roodborstje (LR0548), paddestoelen en gras (LR0623), tekstlabeltje (COL1443)

Dutch Doobadoomal 470.713.146
Crealies tekststempel 130505/1803

Deze kaart doet mee met de uitdagingen van 2 Sisters on the blog, Marianne Design, De EgelHobbyVision en Papercraft 

Hobbygroet,
Lisanne


27 opmerkingen:

  1. Een prachtige herfstkaart heb je gemaakt en je moeder ook.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je meteen je stempeltje hebt gebruikt!
    En je kaartje is ook weer erg leuk....we (2Sistersontheblog) vragen deze maand een herfstkaart :-)
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je weer meedoet,dank je wel!
      Groetjes Caroline DT

      Verwijderen
  3. wat een leuk kaartje, heerlijk he die herfstspulletjes en kleurtjes.
    ga gelijk een kijkje bij je mams nemen, gezellig he samen knutselen...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij ook een prachtige herfstkaart gemaakt Lisanne! Gezellig om weer samen met je Moeder te knutselen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende herfstkaart heb je gemaakt.
    Leuk om dit samen met je moeder te doen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende herfstkaart heb je gemaakt.
    Mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoe je de paddenstoeltjes hebt ingekleurd ! Sat vergeten we vaak, dat we stansjes evengoed een kleurtje kunnen geven :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Lisanne. Je weet ik hou ook erg van deze materialen. Leuk zoals de kaart is samengesteld. Ik ga zo ook even bij je moeder kijken. En je hoort binnenkort nog van me... Zaterdag lukt me niet... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en wat leuk dat je gelijk de stempel gebruikt hebt.
    Bedankt voor het meedoen bij onze herfst challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig herfstkaartje :)groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo'n leuke kaart (ik kom net van het blog van je moeder). Ook hier vind ik het zo leuk dat het roodborstje terugkomt in de stans en het plaatje.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi geworden Lisanne...
    Gezellig dat je mee doet aan onze "herfst met dieren" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creatie Lisanne, zo mooi gemaakt!
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Lisanne! HERFSTGROETJES van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Bedankt voor je lief berichtje op mijn blog! ik volg jou en je mama al een tijdje. Wat een schitterende herfstkaart !! Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lisanne ik wil je er even op wijzen dat als je op ions blog mee wilt doen je mac=ximaal met 5 challenge mag meedoen.
    Jij hebt er 6 bij staan.
    Misschien wil je het veranderen anders z=ullen wij je kaart moeten verwijderen helaas.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Anita, ik tel er zelf 5: 2 Sisters on the blog, MD, De Egel,HobbyVision en Papercraft... Verspringt er op jouw scherm een naam in tweeën, zodat het er 2 lijken?

      Groetjes,
      Lisanne

      Verwijderen
  18. gaaf kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt md challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje met al die verschillende details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Lisanne,
    wat een prachtige kaart met veel te zien! De vorm vind ik leuk en het tafereel ook.
    Dank je voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi lisanne, blij dat ik je gevonden heb... heb gezien dat je volger geworden bent van mijn blog (en vele andere), maar ik vond geen link naar jouw blog. gelukkig is daar ook instagram en kijk ! hier ben ik dan, ben ondertussen ook volger geworden, dus ik kom zeker nog wel een keertje terug,
    leuke kaart trouwens met veel details,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat maak jij toch mooie kaarten, zoals deze. Er is veel op te zien, mooie details. En ja met iemand samen is het helemaal leuk! Fijn dat je met de kleurenuitdaging van de Egel meedoet. Dank je wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen