woensdag 19 mei 2021

Een Zoon

 Hallo allemaal,

Dankjulliewel voor de leuke reactie op het hobbynieuwtje van maandag en de reacties op het HV-blog! Vandaag laat ik de kaart met de materialenlijst ook nog hier op de blog zien. Ik ben met verschillende nieuwe materialen van Marianne Design aan de slag gegaan en de nieuwe materialen staan in het thema mannen deze maand. Ik heb voor de allerkleinste mannen een kaartje gemaakt. De plaatjes vond ik zo schattig, daar moest een kaartje mee gemaakt worden. Het waslijntje van Marleen vond ik er goed bijpassen en vult het 'lege' gedeelte van de nieuwe labelmal mooi op. Een stoere toef van touw, hemp cord en seambinding maken de tag af.


Marianne Design
Craftables: CR1502, CR1551
Collectables: COL1494
Papier: PB7058
Plaatje: AK0085
Teksstempel/banner: CS1051, CS1058

Tot morgen met de Kerstkaart!

Hobbygroet,
Lisanne

6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt! Dat waslijntje is ook ontzettend leuk en staat op mijn lijstje...ik had nog niet gereageerd op je hobbynieuwtje, maar heel erg leuk dat je bij hobbyvision je creaties mag showen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superschattig kaartje met de leuke schaapjes erop zo leuk dat waslijntje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach....wat een schattig babykaartje heb je gemaakt Lisanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje en het waslijntje is inderdaad handig om zo'n stukje op je kaart op te vullen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart. Ik ben ook weg van die leuke plaatjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen