vrijdag 14 mei 2021

Moederdag

 Hallo allemaal,

Toen het weer bijna Moederdag was, heb ik m'n moeder gevraagd wat voor kaart of creatie ze leuk zou vinden voor Moederdag en daar kreeg ik heel snel reactie op: een vintagecreatie. Leuke uitdaging voor mij, want dat was alweer een tijdje geleden dat ik lekker aan de knutsel was geweest met kantjes, lintjes en bloemetjes. Ik vond het weer een feestje om alles bij elkaar uit te zoeken: mooie parel op de strik, 2 hartjes rechts in de hoek en een bloementoef om het af te maken... Natuurlijk moest er ook een cadeau bij en dat is heel makkelijk met een moeder die ook van kaartenmaken houdt: hobbyspullen vallen altijd in de smaak, dus heb weer wat nieuws voor haar gekocht...


Gebruikte materialen:
Plaatje: Syta van Gelderen 180111
Papier: Craft O' Clock 'Hello Beauty'
Dutch Doobadoo: 470.713.202
Joy! crafts/Noor! Design: 6003/0061, 6500/0104, 6002/1528
Nuvu: Glitter Gloss 882 (op de bloementoef)

Deze kaart stuur ik in bij  Creative Sketchy Girls (vlinder-die cut - lint / vlinder-kant-geel)

Een heel fijn weekend & tot maandag, dan ben ik er weer met een nieuwtje!

Hobbygroet,
Lisanne

12 opmerkingen:

  1. Wat 'n plaatje! Daar zal je moeder zeker blij mee zijn.
    Hiep hiep hoera voor haar.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige vintagekaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit mooi gemaakt voor je moeder. Knap hoor! Vintage is echt niet mijn ding.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moeder was vast blij met haar kaart! Hij is mooi geworden. Ik vind vintage kaarten prachtig om naar te kijken, maar zelf bak ik er niks van. Er komen vaak veel laagjes en tierelantijntjes bij kijken, en daar kan ik niet zo best mee uit de voeten. Dus extra complimenten voor jou!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige romantische kaart. Vintage kaarten zijn zo mooi, maar ik ben daar niet zo'n ster in!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de vintage kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor je moeder en dat in combinatie met knutselspulletjes! Haar dag kon zeker niet meer stuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Lisanne.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een plaatje Lisanne. Alle materialen prachtig bij elkaar gezocht en gecombineerd tot deze schitterende creatie. Mooi plaatje en een leuk model. Je moeder is er vast mee ingenomen... ik vind het een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige vintagekaart! Die is zeker in de smaak gevallen! Knap hoor, vintage . Ik heb er altijd reuze moeite mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart maakte je voor je moeder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen