donderdag 20 mei 2021

Witte Kerst

 Hallo allemaal,

Het is alweer week 20 en oeps... aan de 20 Kerstkaarten ben ik nog niet, maar ik heb er wel weer 1 af en weer een stapje dichterbij... Hele klus die stapel Kerstkaarten voor eind van het jaar, maar zo fijn als je het in stapjes doet. Komend weken maar even extra bijmaken :) Ik heb een mini Kerstmarkt op mijn kaartje verwerkt. Een meisje met de hond staat iets lekkers bij een kraampje uit te zoeken en zoals je ziet is het volop winter: sneeuw op de daken, sneeuwvlokkenrand, gesso en natuurlijk een warme muts en wanten bij het meisje aan.


Met witte embossingpoeder de tekst op goudkleurig papier gemaakt: dat ga ik vaker doen! Ik vind het wel een leuk effect hebben...

Marianne Design
Craftables: CR1343
Creatables: LR0556, LR0633
Collectables: COL1440
Plaatje: EWK1236
Papier: PK9126, CA3104, CA3126
Teksstempel: CS1069

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Hobbygroet,
Lisanne

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de mini kerstmarkt Lisanne.
    Er is veel op te zien....mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat heb je het plaatje met de kerstmarkt leuk verwerkt op de kaart Lisanne!.
    Ook op jouw kaart een gouden accent. En wat is er veel te zien.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuk tafereeltje met de kerstmarkt
    blijf steeds nieuwe dingen zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel gezellige kaart, leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt Lisanne. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Lisanne.
    Echt in kerst sfeer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel gezellig tafereeltje! Proficiat met je gave nieuwe job Lisanne!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk winters tafereeltje. Gezellig zo'n kerstmarkt in de sneeuw.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke kerstkaart heb je gemaakt met dat vrolijke tafereeltje Lisanne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super gezellige kerstmarkt, je zou bijna zin in kerst krijgen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo'n kerstdorpje ziet er altijd zo gezellig uit.
    Top kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart. Dat blauwe huisje is een mooie toevoeging bij het leuke plaatje. De kerstklokken maken het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellige kerstkaart!! En je bent gewoon al lekker op weg. Ik maakte er nog geen eentje.
    Fijn week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke Kerstmarkt op je kaart!
    In het echt vind ik die altijd zo gezellig.Vooral die in Duitsland gehouden worden.
    Je leest het al ik ben aan het dromen:)
    Leuk gedaan, Lisanne.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi dit kerstkaartje Lisanne, zo leuk hoe je dat mini kerstmarktje erop heb gemaakt...echt een kaartje in kerstsfeer!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig kaartje is het!! En dank je wel voor je lieve woorden op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk gezellig kaartje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart en veel op te zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellig tafereel op je kerstkaartje, Lisanne! En elke kaart is er eentje, of het er nu al 20 zijn of nog niet...
    Gisteren had ik een erg lange werkdag, daarna was ik te moe om nog een blogronde te doen.
    Maar vandaag is je kaartje nog net zo mooi! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel sfeervol kaartje. Tja....dat embossingpoeder heb ik ook......gebruik ik ook veel te weinig. Het geeft zo'n leuk effect!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ah prachtige kerstkaart Lisanne met een dorpje in de sneeuw ziet er vrolijk uit zo met die leuke huisjes
    Gezellig dat je meedoet in week 20 , dankjewel hoor
    Groetjes van Epie DT52WTC......

    BeantwoordenVerwijderen