zaterdag 22 mei 2021

Voor de man die alles kan

Hallo allemaal,

Op deze regenzaterdag is het natuurlijk echt knutselweer! Ik heb een kaart gemaakt met een nieuwe Dutch Doobadoo mal van Jeans zakjes: zo leuk in combinatie met het Marianne Design designpapier, waarop jeansstof te zien is. Ook zat er in het blokje een papiertje met gereedschap en dat heb ik op de achtergrond gebruikt en bracht mij op het idee om de rest van de kaart aan te kleden met het nieuwe gereedschap en gears. Een paar stoere banners met een bronzen push pin, zelfde kleur als het knoopje op de jeanszak, maken de kaart af. Lang geleden dat ik een mannenkaart gemaakt heb, maar er gaan er vast nog meer volgen met deze leuke, stoere materialen.


DDBD: 470.713.870

Marianne Design
Craftables: CR1548, CR1549
Papier: PK9129, CA3127
Push Pins: CA3153
Tekststempel/banner: CS1058, MM1647

Deze kaart stuur ik in bij: Hobbyshop Veldmaat (hobby klussen)

---

Met mijn boerderijkaart kwam ik nog in de top 3 bij Girlz Creative Crafts



Ondanks de regen een fijn Pinksterweekend!

Hobbygroet,
Lisanne

19 opmerkingen:

  1. Een prachtige stoere mannenkaart heb je gemaakt, leuke mal met die zakjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is dit stoer of is dit stoer, haha Heel leuk met de zakjes gereedschap op bijpassend papier, super cool je kaart!
    Fijne pinksterweekend Lisanne,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele gave kaart Lisanne.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke mal van de jeans zak Lisanne....en je hebt er een super kaart mee gemaakt!
    Zo leuk gedaan met het gereedschap in de zakken.
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoere mannenkaart! Heel mooi gedaan met die broekzak en al dar gereedschap.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met die stoere jeans zakken vol gereedschap! Het achtergrond papier is er perfect voor!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Top kaartje en gefeliciteerd met je toppertje.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele gave kaart Lisanne en gefeliciteerd met je toppertje, was ook een leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk en écht stoer! Proficiat met je leuke toppertje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, stoere mannenkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stoere mannenkaart.erg leuk met de zakken erop. Gefeliciteerd met je toppertje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem helemaal geweldig! Super mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb heerlijk door je blogje gescrold Lisanne, wat heb je toch een juweeltjes gemaakt. De meeste zie ik op instagram voorbij komen,prachtig.
    Het bloggen en freubelen ligt wat op een laag pitje maar voor nu heb ik ze allemaal weer bewonderd bij jou.
    Een fijn weekend en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een stoere kaart met de broekzakken erop leuk met het gereedschap erin het papier is echt leuk ook een leuke vorm kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en natuurlijk ook gefeliciteerd met je toppertje
      groetjes ellen

      Verwijderen
  15. Superleuke, stoere kaart!
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super stoere en leuke kaart!
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen