maandag 3 mei 2021

Verjaardagsactie - Doe je mee?

 Hallo allemaal,

Al een paar jaar op rij heb ik inmiddels de verjaardagspostactie voor mijn moeder gehouden en ook dit jaar doe ik het weer, want ze genoot elk jaar zo van de mooie kaarten! (En ik geniet mee ;) ) En het is zo leuk, ze hangen nog steeds allemaal in onze hobbykamer, dus elke keer als we aan de knutsel zijn genieten we nog na...

29 mei is m'n moeder jarig en wordt ze alweer 49 jaar. Wie verrast haar met verjaardagspost? Onder degenen die een kaart sturen, laat ik mijn moeder een naam trekken en die stuur ik een kaart met een cadeautje als bedankje... Natuurlijk krijgt iedereen ook een verjaardagskaart terug, dus iedereen krijgt wat! Heb je al eens meegedaan of sta je al op onze verjaardagskalender, dan doe je natuurlijk automatisch mee voor het cadeautje.


Heb je nog nooit mee gedaan en wil je meedoen?
  1. Mail dan naar lisanneskaarten@gmail.com dat je mee wilt doen.
  2. Laat in de mail weten of je eenmalig mee wilt doen of dat je ook op onze vaste verjaardags/Kerstkalender wilt, zodat je met je verjaardag/Kerst ook kaartjes van ons in de brievenbus krijgt.
  3. Vergeet niet je adres en verjaardagsdatum in de mail te vermelden, dan krijg je met je verjaardag (en als je het leuk vindt met Kerst ook) 2 kaartjes terug, één van m'n moeder en één van mij. 
  4. Stuur een kaartje voor 29 mei naar m'n moeder en wie weet krijg jij eind mei ook een envelop in de brievenbus met een kaart en cadeautje.

Ik hoop dat jullie (weer) meedoen, zodat het ondanks corona toch een hele speciale verjaardag voor haar wordt!

*actie delen mag natuurlijk*

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Ik doe weer mee hoor Lisanne, je moeders adres heb ik nog van vorig jaar.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk krijgt ze een kaartje, ze staat al op de kalender!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk hoor, ze stond al op het lijstje...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dit jaar weer doet. Ze staat op de kalender, dus een kaartje komt er aan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk ik zet haar erbij en er gaat een kaartje naar haar toe
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij ons staan jullie ook op de kalender. Heb de kaart zelfs al klaar... we gaan lekker door.. het is zo gezellig om kaarten te maken en te versturen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je dit doet voor je moeder! Ik stuur je een mailtje want ik heb het adres van je moeder niet.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee zeg. Ik doe mee. Super leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief idee om op deze manier aan je moeder te denken, ik doe graag mee en stuur je een mailtje voor haar adres.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lisanne,
    wat een leuk idee....heb je net een mailtje gestuurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen