maandag 17 mei 2021

Hobbynieuwtje

 Hallo allemaal,

Een paar weken geleden werd ik door het designteam van HobbyVision benaderd of ik zo'n 1 tot 2 keer per maand een blogbericht op hun blog wil plaatsen met een creatie van Marianne Design artikelen. Ik had er even over nagedacht en heb besloten het te gaan doen, want 1 tot 2 creaties per maand dat moet toch echt zeker wel gaan lukken. Tussendoor zal ik mijn creaties, die ik hier laat zien, ook in hun FB-groep laten zien.


Vanmorgen is het eerste blogbericht van mij op het HobbyVision-blog geplaatst, hier een kleine sneak peek:


Ik ben aan de slag gegaan met de schattige lammetjes van Eline Pellinkhof: zo'n leuke nieuwe serie weer deze maand... Je kunt het blogbericht *hier* vinden.

Een hele mooie en fijne week gewenst & tot gauw met de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Hoi Lisanne,
    Super leuk voor jou van harte gefeliciteerd!
    Ik wens je heel veel plezier.
    Kaartje is super schattig!
    Fijne week, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk voor je Lisanne dat je weer in een team zit. Ik hoop echt voor je dat dit wel leuk voor je blijft (ik ga er gewoon van uit) . Geniet ervan en je sneakpeak is alvast super leuk!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lisanne,
    Wauw, wat gaaf dat je voor hun kaarten mag maken. Ik ken de winkel, zit bij mij in de buurt. haha :-).
    Super leuk zeg.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, ik had het al ergens gelezen. Je hebt een heel leuke kaart gemaakt voor het eerste blogbericht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meid! Heel erg leuk voor je! En dat gaat je zeker lukken! Ik ben al even gaan piepen, en je kaart voor de kleine man is een plaatje! Veel succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuk Lisanne! Je eerste creatie is alvast prachtig. Veel plezier! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie...er komt altijd weer iets nieuws op je pad en hoop dat je er een leuke tijd aan beleefd! Je eerste bijdrage is in ieder geval een topper Lisanne!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, Lisanne! Veel plezier!
    En mooie vintage kaart voor je moeder had je gemaakt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk nieuws.
    Je eerste kaartje is al een beauty.
    Succes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ontzettend leuk voor je Lisanne. Jij bent een mooie aanvulling voor het DT en wens je veel plezier toe!
    Je eerste opdracht is een toppertje. Zo leuk dit baby label.
    Ik heb vandaag heerlijk geknutseld en een leuke kaart voor je moeders verjaardag gemaakt ;-)
    Fijne week toegewenst en tot snel maar weer!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je hier voor gevraagd bent! En je eerste blog is meteen erg leuk. De labelkaart is super schattig!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Lisanne, superleuk, geniet ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je nieuwedesignerschap. . Je kaart zojuist even beken een plaatje. Groeten Trijntje .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd als nieuw dt lid wat heb je een schattig kaartje gemaakt voor het blog ben even wezen kijken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, gefeliciteerd! En je 1e blogbericht is heel gezellig en een mooi kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk en heel veel succes. Je eerste bericht ziet er mooi uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen