maandag 24 mei 2021

Heb een heerlijke dag

 Hallo allemaal,

Het is hier niet echt buitenweer op deze tweede Pinksterdag, maar gezellig binnen aan de knutsel en bloggen is natuurlijk ook ontzettend leuk! Ik heb vandaag voor jullie een zonnig strandtafereeltje, die ik gestuurd heb naar een kennis die vlakbij zee woont. Ik heb de card in a box mal gebruikt van Marianne Design en lange tijd heeft de kaart onafgemaakt op onze hobbykamer gestaan. Ik wilde hem leuk aankleden en afmaken, maar op de een of andere manier ging dat bij deze een keer niet zo gemakkelijk. Uiteindelijk is die toch afgekomen en is dit het resultaat geworden:



Marianne Design
Craftables: CR1433, CR1410
Creatables: LR0473, LR0595, LR0596, LR0597, LR0600
Papier: PK9146
Plaatje: IT586
Teksstempel/banner: CS1024, CS1058


Deze kaart stuur ik in bij: Marianne Design en Hobbyshop Veldmaat (hobby zeilen)

Zo nog even wat leuks verzinnen voor m'n moeder die zaterdag jarig is... Daar wil ik wel wat leuks voor maken en niet een standaard kaartje, even mappen plaatjes doorbladeren en de mallenbakken, dan komen de ideeën vast weer vanzelf! Super leuk dat de kaarten al bij haar binnendruppelen van de verjaardagsactie :) Dankjulliewel voor het meedoen en versturen van verjaardagspost!

Fijne tweede Pinksterdag & tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

30 opmerkingen:

  1. wat een prachtige creatie heb je gemaakt ! er is veel op te zien, helemaal mooi is deze
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke zomerse boxcard, en wij moeten er vast maar van dromen. Want in werkelijkheid lukt het nog niet erg,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms moet je even iets aan de kant leggen, om er uiteindelijk iets heel moois van te maken, dat is jou zeker gelukt met deze strand/zee boxkaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje. Mooi gemaakt. En succes met verzinnen. maar jouw kennende komt dat helemaal goed.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie card in a box. Super dat zee thema. Ook de buitenkant van de box is gaaf. Heel verstandig als je even niet verder kunt dat je iets dan aan de kant legt 9doe ik ook) en dan later komt er een briljant idee hoe het af te maken.... en natuurlijk maak je een bijzondere kaart voor je moeder. Net als ik vandaag voor mijn vader. Bedankt voor je reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat even laten liggen is nu dus hélemaal goed gekomen, het is aan álle kanten een prachtige card in a box Lisanne!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja soms even weg leggen helpt totdat je voor iemand een persoonlijk thema hebt! Erg leuk je strand/zee boxkaart Lisanne Succes met je kaart voor Mama, jou kennende komt het helemaal goed!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke boxkaart heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi opgepimpt die boxcard Lisanne. Dat brengt een beetje een zomers sfeertje op deze regendag. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig deze box-kaart. Heel leuk dat strand thema!
    Onze oudste was dit weekend strandwacht in Zeeland (dat begint ieder jaar met Pinksteren) Was erg rustig aan het strand....
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende box kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf gemaakt! De ontvanger zal hier heel blij mee zijn.
    En het kaartje voor je moeder.....haha ik weet hoe je je voelt. Ik wil voor Nicolette ook altijd iets speciaals maken. Ik ben benieuwd wat je gaat maken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wst een mooie boxkaart is het uiteindelijk nog geworden. Soms lukt het niet in een keer.. maar als je het weg legt da heb je later wel weer inspiratie. Leuk thema. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige card in box.
    Er komt best nog wel een brilliant idee ,voor je moeder.
    Succes .
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige box kaart is het geworden Lisanne! Goed gelukt hoor.
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super zo leuk en mooi om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem heel geslaagd, alles klopt eraan. Mooie details, prachtig gebruik van inkt en stansen. Een echte kust-kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creatie Lisanne,je hebt er zoveel moois op verwerkt,geweldig. Een fijne dag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een toffe box heb je gemaakt Lisanne.
    Lekker zomers thema ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow wat een mooie kaart! Heel leuke scène heb je gemaakt.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Idd Een mijlpaal voor mij. Jij bent mijn 600 volger;)
    Dank je wel!
    Ik ga je ook volgen want jij maakt ook wel pracht creatie's!

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Heel erg mooi geworden, leuke boxkaart.
    Leuk dat je mee doet met onze "meer dan 1 vouw" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt dit zonnige stranddoosje! Hopelijk is het ook gauw een beetje mooier weer!
    De kaart voor je moeder is gisteren op de post gegaan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke card in a box. Ik vind het ook een lastig model. Ik heb hem 1 keertje gemaakt en die kwam echt in de prullenbak terecht. Maar jij hebt er echt wat leuks van gemaakt. En je hebt groot gelijk. Als het geen lekker weer is om naar het strand te gaan dan haal je het strand toch lekker naar je eigen huis.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lisanne wat een mooie boxkaart is het geworden, helemaal maritiem.
    Soms heb je dat hé, een kaart gemaakt en dan afwerken wat niet lukt, maar ik zeg geslaagd.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super boxcard met het zee thema!
    Leuk dat je meedoet met de “meer dan 1 vouw” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige boxkaart Lisanne, ik vind hem top!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. leuk doosje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge meer dan 1 vouw

    groetjes jolanda bongers
    dt md challengeblog

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je een super mooie kaart gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Echt mooi deze creatie, bedankt voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
    groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen