vrijdag 19 maart 2021

Creatief zijn is wat we delen

 Hallo allemaal,

Caroline was pas jarig en ik had als ik het me goed herinner op Instagram/Facebook gezien dat zij hele mooie dingen voor haar kleindochter genaaid had. Toen ik pas de naaimachine van Dutch Doobadoo tegenkwam, had ik gelijk zoiets van die ga ik voor haar gebruiken. Het papier van Scrap Boys 'sewing love' past natuurlijk perfect hierbij... Van Marianne Design is pas een hele leuke stempelset uitgekomen waar de tekst 'Creatief zijn is wat we delen' vandaan komt. Ik vind het een hele leuke tekst, want dat geldt voor ons als bloggers allemaal: iedereen is creatief op zijn/haar eigen manier en dat delen we met elkaar hier op Blogger en inspireren we elkaar: ik geniet daar echt van :)


Gebruikte materialen:
Dutch Doobadoo: 470.713.800
Spellbinders: S5-088
Marianne Design: CS1071
Scrap Boys: papier serie 'Sewing Love'

Een heel fijn weekend en tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

23 opmerkingen:

  1. Nou dit is vast de toepasselijkste kaart die Caroline ontvangen heeft Lisanne, erg gaaf en mooi gemaak.
    En de tekst is zo waar....de ene maakt scrapkaarten en de andere borduurkaarten ;) of beide...Fijn weekend en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gemaakt Lisanne!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan en heel persoonlijk op die manier. Veel mooie details!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele toffe, persoonlijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat mooi Lisanne!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je dit super leuk gemaakt Lisanne.
    Nog hartelijk dank voor je mooie verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt prachtig Lisanne.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze kaart mooi geworden Lisanne. Zoveel mooie details.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Lisanne, wat mooi voor de jarige Caroline.
    Prachtige creatie.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooie creatie heb je gemaakt voor Caroline.
    Zo leuk dat je er zoveel losse details op hebt gebruikt.
    Fijne zaterdag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, daar ben je een tijd zoet mee geweest. Mooi papier en leuk opgemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel toepasselijk kaartje.
    Leuk alle details die perfect bij de naaimachine passen.
    Een top geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Lisanne, wat zijn er veel leuke details op deze creatie te zien!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart voor Caroline!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is echt superleuk Lisanne! En je was niet de enige die een kaart nav mijn naaien had gemaakt haha. Ik heb er 6 ontvangen met dat thema, allemaal zo verschillend maar allemaal zo leuk! Nogmaals dank je wel.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is ook genieten Lisanne, wat een mooie creatie heb je voor Caroline gemaakt. Ik vind dit prachtig. Heel mooi gedecoreerd met oog voor detail en zo mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Top gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super mooie naaimachine en wat een leuke details! Caroline was er blij mee las ik.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooi kaartje leuke mal van de naaimachine leuke details erbij helemaal leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh dit is wel heel toepasselijk en errug mooi geworden. Is ze vast heel blij mee.
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig dit vind ik zo knap om zo'n kaart te maken.
    Caroline zal er vast heel blij mee zijn.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart voor Caroline! Erg leuk met al die naaimaterialen. Zo grappig, Caroline en ik zijn dezelfde dag jarig en ook even oud, toevallig hè. De tekst is inderdaad toepasselijk, want dat is wat we met bloggen doen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het is een prachtige creatie Lisanne.*superleuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen