maandag 1 maart 2021

Hip, hippo, hooray!

Hallo allemaal,
 
Een nieuwe maand en het is weer maandag, dat betekent weer een nieuwe challenge bij Daantje! We kregen veel leuke reacties op het thema letters van het alfabet, dus gaan we daar nog even mee door, want zelf vinden we dat ook leuk: je kunt er zoveel kanten mee op! We zijn bij de 4e challenge aangekomen en daarmee ook bij de 4e letter van het alfabet: de letter D. Op je kaart/creatie willen we iets zien wat met de letter D begint. 

Voor mijn verjaardag had ik van Henriët niet alleen een kaart gekregen, maar ook een uitdaging. Ik had van haar het letterbordje met letters en het designpapier met Driekhoeken erop gekregen, maar door omstandigheden was het nog steeds niet gelukt om er wat mee te maken en nu eindelijk wel :) Het letterbordje heb ik zelf ook, maar gebruik hem veel te weinig... Binnenkort maar weer een bordje maken.


Marianne Design
Collectables: COL1450
Creatables: LR0626
Letterbord: DF3454

Deze kaart stuur ik in bij Marianne Design (H van hippo)

Hobbygroet,
Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Super leuke stoere kaart, ik moest wel 2 keer je stukje lezen voordat ik door had waar de D vandaan moest komen! Haha ik word oud geloof ik!
    Maar leuk bedacht die D van Driehoeken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje leuk de Hippo, en de driehoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk, het nijlpaard heeft zo te zien wel zin in een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk deze Happy Hippo!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk geworden Lisanne! Ik had natuurlijk al een voorproefje gehad. Volgens mij heb ik het letterbord ook niet meer gebruikt na jouw kaart. Gauw weer tevoorschijn halen (het lukte mij dus niet meer om er voor vandaag nog 1 te maken). En Hip Hippo Hooray dat je met deze leuke Hippo meedoet met de challenge van MD.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je maakte een mooie, vrolijke kaart met deze lieve hippo Lisanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De D van driehoek, ik denk niet dat ik daar zelf op gekomen was. Superleuke kaart!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is superleuk met de Hippo!
    Leuk dat je meedoet met de “Letter H" Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toppie kaartje leuke tekst.
    Leuk dat je mee doet met onze "H" challenge.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk kaartje.
    Leuk idee voor de 'H' challenge en wat een grappige woordspelling.
    Groetjes Atelier Jolena

    https://atelierjolena.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de H- Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super gave kaart met het nijlpaardje Lisanne.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hé wat leuk die staat bij mij op de boekenplank sinds gisteren wat issie schattig, ook pronkt hij vandaag op mijn blog op de foto tussen de andere kaarten
    dank je wel voor je mooie kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart voor de challenge.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is superleuk Lisanne, mooi gemaakt
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie combi van materialen. Dat letterbord en die achtergrond. En die hippo die past er precies bij.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super schattige kaart, leuke tekst.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen