zaterdag 27 maart 2021

Dat al je wensen en dromen, uit mogen komen!

Hallo allemaal,

Marianne Design heeft weer een ontzettend mooie nieuwe collectie uitgegeven en ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan. Ik was al bezig met ideeën bedenken voor Paaskaartjes en van het een kwam het ander. Ik heb een konijntje van Eline bij de wensput neergezet, zie je hem over de rand gluren? Welke wens zou die hebben? Dit kaartje is op de post gegaan naar een jarig hobbymaatje uit blogland, die vaak ook wat strakkere kaartjes maakt. Ik vind het altijd een hele uitdaging strakke kaartjes, maar daarom juist ook extra leuk om af en toe te doen.


Marianne Design
Collectables: COL1463
CrafTables: CR1540, CR1543
CreaTables: LR0650
Papier: PK9161, CA3127
Stempels: CS1058 (banner), CS1078

Deze kaart stuur ik in bij Animal Friends

Fijn weekend & tot maandag, dan kom ik terug met een andere konijnenkaart!

Hobbygroet,
Lisanne

17 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super goed gedaan je strakkere kaartje Lisanne....er is zoveel leuks op te zien ik vind hem prachtig!!!
      xx Gerie

      Verwijderen
  2. Hoor ik daar nu "...echo...echo..."? Ik denk dat hij veel kleine konijntjes wenst of dat hij op veel kaarten de hoofdrol mag vervullen.
    Wat heb je dit enorm leuk bedacht, heel leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje en super leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, supergave kaart, zo geinig dat konijntje bij de wensput!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig en wat een goed idee om dat konijntje bij de wensput te zetten! Super leuk bedacht!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje, met het konijntje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo LIEF dat kontje.....ik wens ik wens ik wens... héél véél lekkere🥕🥕🥕🥕🥕🥕!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk bedacht en gemaakt Lisanne. Zo schattig dat konijntje aan de achterkant gezien. Een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super schattig en vrolijk kaartje maakte je Lisanne,leuk bedacht.
    Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Lisanne,
    wat een enige kaart heb je gemaakt met de wensput. En dat konijntje dat aan het turen is in de diepte. Zo leuk!
    En het is je prima gelukt een strak kaartje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk idee om het konijntje bij de wensput te zetten.
    Zo leuk ook met de worteltjes erbij.
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een superleuk kaartje met het konijntje bij de wensput
    heel leuk bedacht
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ganz phantastisch!
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt geweldig deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart, zo schattig het konijntje bij de wensput. Hij luistert misschien of hij z'n echo hoort 😉?
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen