maandag 15 maart 2021

Einde samenwerking Daantje, maar geen einde kaartenhobby!

Hallo allemaal,
 
Het zal jullie vast niet ontgaan zijn dat Creatief met Hobbyshop Daantje gestopt is met de blog wat natuurlijk ontzettend jammer is! Onze samenwerking is gestopt en had graag met jullie op de challengeblog onder een algemene naam doorgegaan, omdat veel van jullie niet op Facebook zitten en Daantje daar doorgaat, maar wachtwoord en herstelgegevens zijn gewijzigd door haar, dus ik kom ondanks dat ik degene ben die de blog gemaakt heb er op geen enkele manier op nu. Elke maandag maakte ik met veel plezier voor jullie de nieuwe challengeberichten en zocht ik lijsten op internet af met ABC-woorden, maar dat houdt nu helaas even op... We zijn met Google in contact hierover en hoe verder kan ik nog niet zeggen... Misschien in de toekomst een frisse start met een nieuwe challengeblog, misschien door op oude voet (met nieuwe naam), misschien ook even helemaal niks...

Ik kreeg mails en berichtjes of er niet wat ernstigs met ons aan de hand is: nee hoor, wees niet ongerust! Met ons is er niks ernstigs aan de hand, korte toelichting ivm de vragen: Als je met een spel meedoet, moet je je aan de regels houden en als je dat niet kan, moet je stoppen. DT-team werd uitgebreid met Janique en dat was natuurlijk heel fijn met mooie extra inspiratiekaarten en nieuwe ideeën. Voor de duidelijkheid kwamen er toen groepsregels voor DT en daar is natuurlijk helemaal niks mis mee, alleen was er 1 regel die voor ons moeilijk te realiseren is op dit moment en dat zijn 3 kaarten per week maken en gebruikte artikelen promoten in de FB-groep... Voor ons moeilijk met de hoeveelheid beschikbare tijd. Een regel is geen regel als die niet gehouden wordt, dus tot een deal met 2 kaarten per week en een wat luxere kaart etc. konden we niet komen en dat is ook prima, want dan klopt de regel natuurlijk ook niet meer. Uiteindelijk is het zo gelopen dat de samenwerking tot een einde is gekomen, maar onze hobby niet en Daantjes winkel en challenges gaan ook gewoon door! Vanaf deze plek wil ik haar en Janique ook veel succes en plezier wensen met de nieuwe challengegroep! 

(Nog even een aanvulling: er kwamen bizarre privéberichten binnen van mensen die van 1 kant stukjes horen of concluderen of 'weet ik niet hoe aan dingen komen', daar reageer ik niet op. Zoals Daantje aangaf op de blog van privéredenen, houd ik het verder ook privé. Ik schrijf hier nu al meer dan ik normaal zou doen over andere dingen dan kaarten, omdat in 1x reageren handiger is dan heel vaak en zo hoort iedereen hetzelfde.) 

---

Het blogbericht is al erg lang nu, dus het einde houd ik kort maar krachtig met een foto van een kaart en een keer zonder gebruikte materialen erbij. Heb je vragen over de kaart welke materialen, enzovoorts, laat het dan even weten, dan zet ik het in een reactie erbij.


Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

22 opmerkingen:

  1. Ik ben echt heel blij om te lezen dat het met jullie goed gaat en heel jammer dat het zo is gelopen na alle ingestoken energie Lisanne. Je hebt gelijk om het zo éénmalig duidelijk uit te leggen, dankjewel meis!!!
    Je kaart is natuurlijk ook weer super mooi en ik heb ook lente kriebels alleen het weer nog niet, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lentekaart.
    Jammer dat het zo gelopen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verhaal!! Gelukkig blijf je bloggen. En wat een tof kaartje vandaag.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Duidelijk Lisanne, fijn dat alle zorgen om jullie hiermee de lucht uit zijn en zo "zingen" er verder ook géén vreemde verhalen meer rond hoop ik. Je kaart is énig dus lekker zó doorgaan zónder verplichtingen..het is en blijft een hobby en MÓETEN hoort daar NIET bij wat mij betreft (ook al in diverse dt's gezeten en het gros gelukkig wél leuk!).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lisanne en Ellie, jullie hebben jullie best gedaan, ik heb , ondanks dat ik tot op heden niet meegedaan heb met Daantjes challenge, erg genoten hoe jullie daarmee aan de slag gingen, en dan komt de teleurstellende tegenslag.. schuif de waaroms aan de kant en maak gezellig met je moeder kaarten voor jullie blog, kaarten van jullie vervelen niet en geen verplichtingen meer hebben is ook fijn, en wie weet, komt er t.z.t. weer eens wat anders op jullie pad, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je ons zo op de hoogte hebt gesteld. Dan is het duidelijk en hoeven we niet ongerust over jou en je moeder te zijn. En gelukkig gaan jullie zelf lekker door met knutselen.. we kunnen gelukkig jullie mooie kaarten blijven zien. Wel jammer dat jullie veel werk aan het blog hadden en dat het nu weg is.... Maar jullie hebben gelukkig zelf ook nog edn blog. En zo Irene ook schrijft. Kaarten maken is onze hobby en als het moet is het niet leuk meer. Als je 3 kaarten per week moet maken... Dat is best veel... Daf kan een keer.. maar om dat vol te houden. Jammer dat jullie tot deze beslissing moesten komen. Maar alle begrip ervoor. Succes met onze leuke kaarten maak hobby. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal om wat over je prachtige kaart te zeggen. Die is weer met veel zorg samengesteld. Ga lekker zo door .

      Verwijderen
  7. Jammer dat het zo gelopen is maar 3 kaarten in de week is ook wel erg veel! Soms kom je daar gewoon niet aan toe. Je hebt ook nog een prive-leven.
    De kaart die je vandaag laat zien is een mooie voorjaarskaart. Leuk zoals je alle spulletjes hebt gecombineerd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Leuke kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een verhaal maar gelukkig gaan jullie door en kunnen we gewoon blijven genieten van jullie mooie creaties.
    Een mooie kaart en dat scheelt weer een hoop werk dat je niet meer alle artikelen hoeft op te schrijven.
    Fijne avond nog en laat het je plezier in je hobby hier niet door bederven.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat jammer allemaal.
    3 kaarten in een week is ook veel.
    Maar je kaartje is super mooi.
    Succes verder et alles wat je doet.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je uitlegt hoe of wat. 3 kaarten per week is ontzettend veel en het moet wel leuk blijven. Ik ben wel blij dat ik via jullie aan de plaatjes ben gekomen en kan nu ook lekker blijven genieten van jullie kaartjes!
    Dit kaartje is ook weer een plaatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jammer dat het zo gelopen is Lisanne, je was zo lekker enthousiast. Ik vind drie kaarten per week wel heel veel, dat lukt toch nooit? Gelukkig blijven jij en je moeder wel gezellig mooie kaarten maken en bloggen. Deze voorjaarskaart is ook een plaatje, feestelijk ook met die leuke pakjes erbij. Heel mooi gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat het zo gegaan is, maar als het een verplichting wordt is de lol er gauw vanaf! Gelukkig kunnen we jullie prachtige kaarten hier op het blog blijven bewonderen, zoals deze hierboven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een verhaal. Jammer dat het zo gelopen is. Als het zo verplicht word heb je ook geen zin meer om te knutselen. Gelukkig blijf je gewoon lekker doorgaan en kan ik nog steeds elke keer genieten van je mooie kaarten.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat jammer dat het zo gelopen is. Verplicht dingen maken werkt denk ik ook niet omdat er zoveel creativiteit in gaat zitten, dat kun je niet sturen. Fijn dat je hier bezig blijft met kaarten maken. Deze kaart heeft een mooi plekje gekregen, ik ben er super blij mee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt een mooie kaart gemaakt Lisanne.
    Wat jammer dat het zo gelopen is, maar soms gebeurt dat gewoon. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de 'eisen' pittig vind, als het een verplichting wordt is het ook niet meer leuk toch? Gewoon lekker met je hobby bezig zijn, dat is het leukste dat er is.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. jammer hoor dat het zo is gelopen maar gelukkig blijf ik hier van je kaartjes genieten, je kaartje is weer supermooie met de schattige eendjes en andere details erop leuke kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jammer dat de samenwerking op deze manier is gestopt, je houd er toch een nare smaak aan over lijkt me.
    Gelukkig gaat de hobby niet zomaar over en kunnen we blijven genieten van jullie mooie kaarten en ook deze is weer een plaatje !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn dat je uitleg hebt gegeven. Ik kan me voorstellen dat 3 kaarten per week niet te doen is. Het moet wel leuk blijven.
    Ik vind je kaartje weer prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie lentekaart laat je zien.
    wow 3 kaarten per week is wel heel erg veel, hier gaat de lol zeker wel vanaf.
    En dan moet je keuzes maken, dus begrijp jullie helemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze kaart kwam ik al op FB tegen en ik vind 'm geweldig! Vervelend dat het zo is gelopen, maar gelukkig ga je gewoon door met kaarten maken.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen