zaterdag 25 februari 2023

Hoera - Je hebt iets te vieren

 Hallo allemaal,

Wilma (Freubelmina) was jarig en zo te lezen in blogland is ze flink verwend met veel verjaardagspost. Altijd een feestje natuurlijk om zoveel enveloppen open te mogen maken... Echte post is zooooveel leuker! Ik was bezig met een borduurkaartje, maar niet op tijd afgekregen, omdat zij altijd zulke mooie borduurkaarten maakt. Borduren vind ik zelf ook nog steeds heel leuk om te doen, daar begon mijn kaartenhobby mee, maar inmiddels gaat scrappen me toch wat makkelijker af. De basis van deze kaart is gemaakt met een rechthoekige mal van Marianne Design die ik in het wit en groen heb gestanst. Bij de witte heb ik de bladeren eruit gesneden en deze vervolgens op de groene geplakt. De kaart heb ik afgewerkt met libellen van cardstock, designpapier en een lila rhinestone en een tekstlabeltje met hemp cord.


Marianne Design
Rechthoek: LR0788
Plaatje: VK9600
Tekst: CS1087
Label: LR0764
Libellen: CR1582
Rhine stones lila: CA3164

Een fijn, creatief weekend & tot volgende week!

Hobbygroet,
Lisanne

11 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de rechthoekige mal geeft een leuk effect met de groene takjes, mooie bloemenplaatje heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige felicitatiekaart Lisanne
    Mooi met dat kader en uitgesneden krullen en blaadjes
    Mooie frisse kleurtjes bij elkaar
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wauw wat een schitterende kaart maakte je Lisanne!
    Ben heel benieuwd om hem in het echt te zien want hij is helaas nog niet bezorgd maar in de postapp staan er nog 3 die bezorgd moeten worden….Ik laat het je zeker weten en in ieder geval alvast bedankt xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahhhh ik haal deze mooierd net uit de brievenbus Lisanne, het is een pareltje en zoveel mooier nog dan op de foto! Hartelijk bedankt ik ben er erg blij mee xx

      Verwijderen
    2. Ps ook een dankjewel aan je dochtertje hihi xx

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, heel lenteachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met leuke details. Een goed idee om de mal twee te stansen en de bladeren bij de ene eruit te snijden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je met deze mooie mal gemaakt. Ook een leuk idee om de mal 2 keer uit te stansen. Wij zijn gisteren ook met deze mal bezig geweest. … jij hebt de kaart leuk opgemaakt met de Libellen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hele mooie kaart is dit ook Lisanne, helemaal lente in deze frisse kleurtjes!
      Gave mal is dit.
      Fijn weekend verder.
      GROET, Wilma.

      Verwijderen
  7. Een prachtige kaart voor Wilma.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen