woensdag 1 maart 2023

Schaap en sneeuwklokjes

 Hallo allemaal,

Ellen was gisteren jarig: ik had niet meer aan schrikkeljaar gedacht en had gisteren haar kaartje op de post gedaan, omdat ik in mijn hoofd had vandaag is de 29e en dan is ze jarig, maar vandaag is het alweer 1 maart! Hopelijk bezorgd de postbode de kaart vandaag wel en duurt het niet zolang als bij Wilma... Dacht decemberdrukte is voorbij, post is wel weer op schema, maar nee... Komende verjaardagen de kaarten maar paar dagen eerder op de post! 

Ellen maakt altijd hele lieve kaartjes met diertjes stansjes van Eline en met schattige stempeltjes. Ik ben voor haar aan de slag gegaan met het lieve schaapje van Eline en heb haar tussen de sneeuwklokjes gezet. Ellen heeft altijd strakke kaarten met veel wit, maar dat lukt mij zoals je ziet niet ;) Designpapiertjes vind ik altijd veel te leuk om te gebruiken.


Marianne Design
Van harte - cirkel: CR1560
Schaap: COL1494
Sneeuwklokjes: CR1490
Boomstam: LR0680

Vandaag gezellig met m'n moeder en kinderen op pad: ergens koffiedrinken, want Fristi-drinken met een rietje is al een feestje op zich voor de kleintjes en daarna nog naar een speeltuin. 's Avonds nog even gezellig aan de hobby: we zijn druk met de eendjes van Marleen: nu nog in elkaar plakken en dan kunnen ze eind van de week online.

Fijne dag en/of voorjaarsvakantie!

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd heb je voor Ellen gemaakt. Balen dat het soms nog zo lang kan duren voordat de post bezorgd is.
    Hele fijne dag vandaag, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Super leuk kaartje.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, Lisanne! Bij ons komt de post geloof ik nog maar 2 keer in de week. In de app zie ik dat er iets moet komen op bijv. dinsdag. Ik ben tegenwoordig al blij als het er dan op vrijdag is....personeelstekort vrees ik.
    Gezellige dag vandaag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje wat precies bij Ellen past.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig felicitatiekaartje Lisanne
    Wat een leuk schaapje
    Fijne dag vandaag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een lief kaartje maakte je voor Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattig kaartje met het schaapje tussen de voorjaarsbloemen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk voorjaarskaartje met dit schattige lammetje tussen de sneeuwklokjes.

    BeantwoordenVerwijderen