donderdag 9 maart 2023

Veel sterkte

 Hallo allemaal,

Het was even stil hier: een flinke griep gehad met alles erop en eraan: koorts, spierpijn, hoofdpijn, verkouden, hoesten, maar gelukkig knapt het nu weer op! Ik had voor Wies nog een condoleancekaartje gemaakt, omdat haar moeder onlangs is overleden. Lijkt me een vreselijk iets om mee te maken en een kaartje is dan maar iets 'kleins' tegen dat immense verdriet waar je niks tegen kunt doen. Condoleancekaarten maak ik eigenlijk nooit, maar met het blok van Marianne Design en de sterkte tekst ben ik aan de slag gegaan. De strepen heb ik gemaakt met de nieuwe strepenmal van Marianne Design en de waterlelie in grijs- en rozetinten gekleurd. De waterlelie is natuurlijk ook leuk voor een opkikker- of gefeliciteerdkaart in vrolijke kleuren, stempel met mogelijkheden! Onder de lelie heb ik een stukje vellum gescheurd en met glossy accents op het vellum en de stempel wat waterdruppels gemaakt.


Marianne Design
Waterlelie: TC0905
Designpapier: PK9180
Veel sterkte: LR0768
Strepen: LR0799
Vellum: CA3186

Vanavond weer even aan de knutsel bij m'n moeder. Kijken of de inspiratie weer terug komt na de griep!

Fijne donderdag & tot gauw!

Hobbygroet,
Lisanne

10 opmerkingen:

  1. Prachtige condoleance kaart heb je gemaakt met deze mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie Sterkte kaart heb je gemaakt Lisanne. Gaat je goed af! Fijn dat je weer zover bent opgeknapt, je hebt het alweer goed te pakken gehad!
    Fijne avond!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie condoleancekaart. Met dit papier en die stans heb je snel een mooie kaart voor deze gelegenheid.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zeer mooie condoleance kaart, eenvoudig en toch stijlvol
    groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart heb je gemaakt en deze lijn is idd zeer mooi.
    Dan had je het goed te pakken fijn dat je weer opknapt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige condoleancekaart, Lisanne!
    Hopelijk ben je weer helemaal beter en kunnje weer lekker knutselen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Lisanne! Dit papier is heel mooi!
    Wat vervelend dat je zo lang ook al niet fit bent. ik hoor het veel om me heen. Mensen blijven er ook lang moe van. Heb je gezellig kunnen knutselen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi stijlvol kaartje
    vervelend dat je je nog steeds niet fit voelt, herken het van me zelf ben ook lang moe geweest, ik hoop dat het knutselen lukt heb je wat afleiding
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen