donderdag 23 februari 2023

Gezegende Kerstdagen

 Hallo allemaal,

Dankjulliewel voor de felicitaties voor onze trouwdag en de lieve reacties op mijn vorige kaart! Vandaag een beetje een klassiek kaartje. Een Kerstkaart, want het is weer Kerstkaartendonderdag bij 52 Weeks! De basis is geen mal, maar een vierkante kaart, waarvan de hoeken geponst zijn met een hoekpons van Vaessen. Het mooie Maja Design designpapier past leuk bij het Mattie plaatje. Een tekstbanner en volle bloementoef heb ik als afwerking gedaan. Onder de cirkel loopt nog een stukje fluweellint door. Morgen of overmorgen kom ik met een kaartje voor Pasen, een hip kaartje... Ik vind teveel hobbystijlen leuk: ik kan niet goed kiezen voor één stijl, dus elke keer van alles wat, met meestal als overeenkomst vooral Marianne Design producten. Vind het altijd zo leuk om te zien dat de meesten van jullie alles wel in 1 stijl hebben...


Marianne Design
Plaatje: MB0199
Cirkel: LR0795
Tekststempel: CS1068
Tekstbanner: COL1507
Bloem: LR0779
Tak + besjes: LR0769
Dennentak: LR0683
Tak met dennenappels: LR0550

Designpapier: Maja Design 'Christmas Wonderland'

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks

Fijne donderdag & tot gauw! Vanmiddag ga ik verder met mijn blogrondje: dus wie weet tot blogs!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart met deze mooie papiertjes en plaatje. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en wat een leuke hoekpons heb je gebruikt.
    Ik heb ook geen vaste stijl, want ik vind het juist leuk om te variëren.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kerstkaartje.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en MeritDT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n prachtige Kerstkaart heb je gemaakt Lisanne in deze fijne kleurencombi, heel mooi gedaan. Je hebt een gave cirkelstans gebruikt en een prachtige toef erbij gemaakt!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kerstkaart, Lisanne! Mooi, die afgeronde hoekjes. Mooie natuurlijke tinten heb je ook gebruikt, bij je afbeelding.
    Nog gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en het bijpassende dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooie rustige en toch warme kleuren.
    En een hele mooie afbeelding.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart. Je hebt weer mooi materialen van Marianne design gebruikt. Mooie bloem… ik sta nog in dubio om deze mallen te kopen…. Het ziet er weer heel tof uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart. Heeft een beetje een klassieke uitstraling. Ben nu al benieuwd naar je paaskaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een prachtige kaart! Heel stijlvol.
    Je hoeft toch niet te kiezen voor één stijl? Leuk juist dat je kaarten steeds zo verschillend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihihi.... nou ik vind ook verschillende stijlen leuk en probeer ook van alles uit.
    Deze kaart is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart Lisanne . Ik houd ook van verschillende stijlen. OOk veel Marianne design,borduren , stempelen en inkleuren. Teveel om te kiezen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel Lisanne !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen