vrijdag 24 februari 2023

Fijne Paasdagen

 Hallo allemaal,

Afgelopen jaren was het elke keer nippertjeswerk met de Paaskaarten, maar dit jaar ben ik op tijd! Zo tussendoor maak ik er elke keer wat. Dit keer een mini-slimline. Ik had nog schudmateriaal liggen voor Pasen met kleine kuikentjes, eierdoppen en hazen erin met mint- en perzikkleurige schuddingetjes erdoor. Dat deed me denken aan het Peach and mint blok van Eline, die ik erbij gebruikt heb. De stempel is van Hetty en de haas houdt een klein vlindertje op zijn poot. In het hoekje nog een kuiken en ei: op zo'n mini-slimline kun je weinig kwijt. Een bloem was te groot, parels/rhine stones kwamen ook niet mooi uit, dus een strak geheel. Voordat ik aan het bloggen was maakte ik nooit Paaskaarten, maar nadat ik van een paar blogmaatjes Paaskaarten kreeg, ben ik er ook mee begonnen en vind ik die schattige diertjes en vrolijke kleuren wel leuk om mee te fröbelen. Maken jullie ook Paaskaarten?



Marianne Design
Mini slimline: CR1617
Stempel haas: CS1115
Kuiken: LR0410
Ei + vlinder: CR1499
Tekststempel: CS1128
Blister: LR00444
Designpapier: PB7047

Een fijn weekend en tot morgen met het kaartje voor Wilma die dan jarig is!

Hobbygroet,
Lisanne

8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke stempel, ik heb hem ook besteld wat een leuk idee met het schudmateriaal erbij.
    Ik maak zelf eigenlijk nooit paaskaartjes maar deze stempels lenen zich er goed voor dus wie weet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaartjes en je kan er maar vroeg bij zijn. Al hoewel het over een paar weken al Pasen is!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Lisanne,
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Prachtig gedaan. Lekker voorjaar.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige paaskaartje, Lisanne
    Leuk dat schudgedeelte
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke paas creatie. Ik heb de stempels ook besteld…. Gaan er volgende week mee aan de slag Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig paaskaartje heb je gemaakt. Ik maak ook wel wat paaskaartjes en lentekaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie Paaskaart heb je hier Lisanne. Echt voorjaar al in deze kleurtjes en heel vrolijk ook met het haasje! Paaskaarten laat ik aan me voorbij gaan, daar kom ik echt niet aan toe.
    Alvast een fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel lieve kaart, vrolijk ook.
    Nee, paaskaarten maak ik niet,,ik heb niets met Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen