donderdag 8 april 2021

Kerstpost

 Hallo allemaal,

Eindelijk doe ik weer mee met Kerstkaartendonderdag! Ik was een beetje uit het Kerstkaartenritme, omdat ik te druk met Paas- en verjaardagskaartjes was, maar vanaf nu weer proberen vast te houden, want dat scheelt eind van het jaar zoooo veel stress! De pendule van Marianne Design had ik al een tijd in mijn nog-niet-afgemaakte-kaarten-doosje liggen. Ik kwam er gewoon niet mee verder: papier geknipt, plaatje erbij, maar hoe afwerken? Met welke kleuren? Plaatje heeft pasteltinten en vooral bruine tinten en daar liep ik een beetje mee vast... Schapen zijn wollig, dus zo kwam ik bij watten en daardoor bij katoenplanten. Houtschijven, waarop ook de tekst gestempeld is, erbij en een paar groene takjes voor om de kleuren op te halen, witte gesso en parels als afwerking. Begin is er weer met de Kerstkaarten!


Marianne Design
Craftstencil: PS8049
CrafTables: CR1507 (standaard achter de kaart)
CreaTables: LR0636, LR0629, LR0683, LR0684
Papier: PK9134
Parels: CA3132
Plaatje: MB0178
Tekststempel: EC0151

Deze kaart stuur ik in bij 52 Weeks to Christmas

Tot zaterdag met de make-up kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

25 opmerkingen:

  1. Kan me je gepieker wel voorstellen maar je hebt het prachtig opgelost! Ik had het gezien hoor, happy me ☺️.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is uiteindelijk een prachtige winterse pendule geworden Lisanne. Ik vind hem top.
    Gezellig je hier te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje en die groene takjes staan mooi bij al die bruintinten! Goed opgelost!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren en details het past er goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige pendule, mooi opgewerkt met die houtschijfjes en de katoen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig geworden Lisanne, de katoenplant en de houten schijfjes passen er super bij! En zo b je toch weer wat afgemaakt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is niet te zien dat je moeite had met deze kaart, maar ik weet dat het zo kan gaan. Je hebt er een heel mooie kaart van weten te maken, heel sfeervol.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het kost soms wat denkwerk Lisanne maar uiteindelijk hartstikke goed gekomen want het is een prachtige pendule!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi verwerkt al die details op deze klokkaart. Prachtig geheel!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat en schitterende kerstkaart heb je gemaakt met de pendule
    en de combi met de katoenplant. Echt heel erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je klok geweldig mooi opgemaakt. De afwerking dat is soms her moeilijkste... ik maak soms ook de basis en dan laat ik de kaart even staan... om i nspiratie te krijgen. Ik vond deze jatodnplsmtdn ef prachtig opstaan. Leuk met dd houten schijven. Supergoed geluktt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt iets moois gemaakt met de klok! Leuk afgewerkt met de katoenplant en de houtschijven.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een prachtige klok kaart gemaakt Lisanne....goed opgelost met de katoenplantjes!
    Ik had vorige week ook deze afbeelding gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goh, leuk gedaan zeg! Leuk om ook even een kijkje in je hoofd te krijgen; grappig hoe iedereen tot zijn of haar idee komt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je je kaart mooi afgewerkt. De katoenbollen passen perfect bij het plaatje.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een mooi kaartje met die pendule. Geweldig weer en je hebt groot gelijk, gewoon doorgaan met de kerstkaarten en dan geen stress eind van het jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig geworden, Lisanne. Goed dat je bent blijven proberen. Want nu is het een plaatje.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke DDD mal. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart en een mooie opzet zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb hem overgetekend van een kaartje die ik met kerst kreeg, hij is echt heel leuk maar ik moest ook even goed bedenken wat ik ermee ging doen. Het is gelukt en ik plaats hem binnenkort.
    Ik vind jouw kaartje erg goed geslaagd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie, sfeervolle kaart heb je gemaakt, geslaagd !
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kerstkaart heb je gemaakt in de vorm van een klok. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige klok.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooie opgemaakte pendule!! Slim dat je elke week er eentje maakt. Lukt hier helaas niet. Maar komt wel goed.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen