maandag 5 april 2021

Paasgroetjes

 Hallo allemaal,

Pasen 2021 is alweer bijna voorbij en terwijl het buiten hagelt en waait, laat ik jullie mijn laatste Paaskaart van dit jaar zien. De basis van de kaart is een mal van DDBD, evenals het designpapier. De rest van de mallen en de tekststempel is van Marianne Design. Ik vond het erg leuk om voor hobbymaatjes van deze kaarten te maken en wie weet volgen er volgend jaar nog meer kaartjes...


Gebruikte materialen:
DDBD: 470.005.007 & 470.713.207
Marianne Design:
Collectables: COL1425
Craftables: CR1399
Creatables: LR0653, LR0519, LR0520, LR0643
Tekststempel/banner: CS1058, CS1043

Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige paaskaart. Vrolijk!. Hier schijnt nu de zon maar erg veel winters buien gehad. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart! Ik word zo vrolijk van de kleurtjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met de vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ZO! Jij hebt flink uitgepakt. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt. Zo vrolijk met al die eieren.
    Vandaag moet ik weer foto's aanklikken omdat ze niet geloven dat ik geen robot ben...dus maar weer van mij DTaccount reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke paaskaart maakte je Lisanne,
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurrijk en vrolijk geheel is het geworden. Daardoor krijg ik echt zin in het voorjaar, het mag ban mij wel afgelopen zijn met het koude weer.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer een hele mooie paaskaart! Wordt je vrolijk van deze kleurtjes want idd buiten is het niet fijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Echt helemaal in de paassfeer.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje in de vrolijke kleurtjes en details
    hier word je blij van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellige Paaskaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie paaskaartjes bij jou. Extra leuk om dit jaar te versturen omdat je elkaar bijna niet ziet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen