donderdag 29 april 2021

JA

 Hallo allemaal,

De vorige kaart was voor mijn opa en oma die alweer 50 jaar getrouwd mochten zijn en deze kaart is voor onze buren. Zij zijn vorige week getrouwd en hopelijk mogen zij over heel veel jaren ook zo'n mooi huwelijksjubileum vieren! De duifjes van Eline zijn perfect voor deze gelegenheid. Ook heb ik van de slimline mallen tekstbanners en het hart gebruikt in combinatie met toepasselijke tekststempels. Om de kaart wat feestelijker te maken heb ik er een versierde rand en een tule strik op verwerkt. De hoekjes afgewerkt met ringen en een paar bloemetjes... Lang leve het bruidspaar!


Marianne Design
Collectables: COL1491, COL1492
Craftables: CR1538
Creatables: LR0696
Papier: CA3126, PB7060
Tekststempel: CS0974

Zo fijn geen avondklok meer, daar gaan we vanavond even van genieten: gezellig met m'n mams weer aan de knutsel en dit keer zonder wekker aan op mijn mobiel :) Dat heb ik wel gemist, verder had ik niet zo'n last van de avondklok... Julie wel? Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Prachtig Lisanne, mooi duiven paartje en hij zei en zij zei hee leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor jullie buren. De duifjes zijn zo leuk op een trouwkaart. De tule strik maakt het helemaal af.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi romantisch kaartje. Prachtig gemaakt.
    Die avondklok heb ik niet direct last van gehad. Het zou erger geweest zijn als het langer licht was. Maar ik ben blij dat we ervan af zijn en hoop dat het niet nog eens wordt ingevoerd. Verbieden om grote groepen bij elkaar te komen zou beter zijn als alsmaar mensen die s'avonds moeten gaan werken lastig te vallen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje en jouw prachtige kaartje voor mijn verjaardag staat nog te pronken op de kast!
    Ik heb eigenlijk geen last gehad van die avondklok!
    In de zomer had ik het erger gevonden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige en romantische kaart gemaakt voor je buren! Heel lief met de duifjes en de grote "ja"! Hier is het nog steeds avondklok, heb er ook geen last van, we mogen toch nergens naar toe. Al moet ik er wel bij zeggen dat het hier vanaf 24.00 uur is! Veel plezier met het samen knutselen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lief kaartje heb je gemaakt! De duiven zijn prachtig! En past natuurlijk goed bij een trouwkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart voor je buren. En ik kom bijna 's avond toch niet buiten, dus had niet veel last van de avondklok, voor mijn werk had ik een verklaring.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart zeg en de tekst vind ik erg leuk
    Ik had niet echt last van de avondklok, hooguit dat ik een straatje om voor het slapen gaan mistte.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de schattige duifjes en het mooie papier en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze is weer schitterend hoor,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heey Lissane,

    dat is een lief kaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen