donderdag 15 april 2021

Liefs

Hallo allemaal,

Kerstkaart is helaas niet op tijd afgekomen voor Kerstkaartendonderdag, maar ik heb nog wel een mapje met kaarten als 'reserve' die ik nog niet gepubliceerd heb en daaruit heb ik voor vandaag een kaart gekozen. Als kind heb ik veel kleurplaten gekleurd en nog steeds vind ik kleuren erg leuk. Tijdje terug hebben we een set ecoline brush pennen aangeschaft en zijn we wezen stempelen. Wel een kunst apart hoor met een waterpenseel erbij: niet te veel water, niet te weinig, kleuren mengen, achtergrondje spatten... Het is wel even oefenen! Ik heb de stempels van Marjoleine gebruikt en er een redelijk strak kaartje van gemaakt, omdat ik bij deze stempels een vintagelook niet vind passen...


Marianne Design
CrafTables: LR0647
Papier: PK9167
Stempels: MZ1902 en MZ1904


Tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

19 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje! Lijkt me heel lastig met een waterpenseel inkleuren. Ik zag op het blog van Marjoleine ook al van die mooie kaartjes met die bloemen staan.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met de mooie bloem en knap gedaan want zo makkelijk is het niet om de juiste balans te vinden van water en verf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd die bloemen en het papier past er mooi bij. Ook het zwarte randje geeft een mooi accent aan je kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele mooie kaart geworden Lisanne. Leuk om de bloemen in te kleuren met deze pennen... wij hebben ze ook. Een paar jaar geleden een cursus bij Marjoleine gedaan. Dit zijn mooie stempels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie fleurige kaart in lieve kleurtjes Lisanne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That´s a beautiful project. I like the flowers and the butterflies.
    Thanks for joining us at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)


    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind m supergoed gelukt hoor. Het kleuren gaat je echt goed af. Prachtig eindresultaat. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi fris kaartje is dit. Je hebt het heel mooi gekleurd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart en handig dat je reserve achter de hand hebt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje! Slim om nog een paar kaartjes reserve te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met de gestempelde en gekleurde bloemen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is heel mooi, Lisanne. En die kerstkaart komt vast nog wel een keer.. tijd zat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die heb je heel mooi gemaakt. Vrolijk en echt voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaart heb je gemaakt. Zulke mooie zachte kleuren.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje met de zachte kleurtjes ik hou van deze strakke kaarten
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gemaakt, mooie zachte tinten. Ik heb ook van die ecoline brush pennen, gebruik ze nooit. Weer in een opvlieging gekocht.....
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I think that your card is beautiful and that your have painted it really well too Lisanne. It's very difficult to achieve a natural look but you have that perfectly. Thanks for joining us at Let's Craft & Create, happy crafting - Michelle DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pretty card.Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Pretty card! Thanks for joining the fun at Let's Craft and Create this month. You can also join the Anything Goes Challenge with this project at craftinghappiness.blogspot.com. Hope you to see there too!
    :) Janis
    Design Team Member @ Let's Craft & Create
    Owner & Design Team @ Crafting Happiness Challenges

    BeantwoordenVerwijderen