zaterdag 12 juni 2021

Nieuwtjes - kraamverzorgster bedankt

 Hallo allemaal,

Nieuwe look
Een nieuwe look op mijn blog en een paar nieuwtjes vandaag. Ik vond mijn blog een beetje 'rommelig' ogen met de verschillende balken op een rij en de achtergrond vond ik elke keer net niet mooi uitkomen bij de foto's, dus tijd voor verandering. Zijn de teksten voor jullie nog goed te lezen? 

---

Nog meer nieuws
Een nieuwtje waar we zelf ontzettend blij mee zijn is dat we over een poosje een baby krijgen! Na een aantal spannende maanden met zorgen lijkt alles nu goed te gaan en is het genieten echt begonnen. Maar we genieten niet alleen, er moet natuurlijk ook van alles geregeld en voorbereid worden. Zo gaan we er alvast vanuit dat we een hele lieve kraamverzorgster gaan krijgen en daar hoort natuurlijk altijd een bedankje bij. Toen de beterschapslijn van Marianne Design pas uitkwam en ik de stempel 'bedankt voor de goede zorgen' zag, kreeg ik gelijk dit idee samen met de stempel van de zuster, waar ik een kraamverzorgster van heb gemaakt. Verder heb ik de kaart aangekleed met allerlei babyspulletjes in roze en blauw.


Marianne Design
Clearstamp: HT1661
Craftables: CR1456, CR1502
Creatables: LR0568
Collectables: COL1422
Designfolder: DF3453
Papier: CA3127, PB7058, PK9174
Tekststempel: CS1080

---

Challengeblog?
Er kwamen vragen over de challengeblog of die er nog weer zou komen ja of nee, omdat ik toen gezegd had dat we rond de zomer zouden kijken hoe verder: Toen het abrupte einde met de samenwerking met Daantje kwam, was het ook even een 'gedoe' met de challengeblog die ik gestart was en waarvan zij sponsor was. De lol was er even vanaf en toen had ik zoiets even afwachten, alles een plekje geven en dan een goede keus maken. Met m'n moeder had ik daarvoor ook al eens over een challengeblog gesproken om samen te starten en we hadden toen ook als idee om af en toe een digi-workshop te doen: een kaart of doosje stapsgewijs aan de hand van foto's uit te leggen, zodat die als extra optie bij een thema gemaakt kan worden. In de loop van de tijd hebben we een leuk aantal patroontjes verzameld/gemaakt. Tijdens de samenwerking met Daantje kwamen lives ter sprake, maar daar hadden we de juiste materialen niet voor qua standaard voor telefoon etc. en toen is dit idee weer opnieuw op tafel gekomen en besproken, maar tot de uitvoering is het toen niet gekomen. 

Nu er babynieuws is, zal het natuurlijk even wat drukker worden privé en bij challenges is het wel zo leuk als deelnemers z.s.m. reacties krijgen. Dat zal niet altijd gelijk lukken om goed bij te houden en daarom laten we dat voorlopig 'in het vat zitten' en dat 'verzuurd niet'. De patronen zijn erg leuk (vind ik zelf in ieder geval ;) ) en die ga ik komende tijd op dit blog wel met jullie delen. Er zal bijstaan wat je nodig hebt en een stap-voor-stap beschrijven met foto's: een mini digi-workshop dus! Eronder zal ik een Inlinkz zetten (die een tijdje duurt), net als op een challengeblog, zodat je daar je kaart kunt delen als je het leuk vindt en kom ik zeker kijken! Af en toe zal er ook een prijs verloot worden. Bij een challenge heb je standaard elke 2 weken of elke maand een nieuwe uitdaging, met de digi-workshops zal dat wat verschillen: ligt aan de hoeveelheid beschikbare tijd en aan wat ik maak voor de hobbymaatjesverjaardagen/Kerstkalender, wanneer dat gepubliceerd kan worden. Bovenaan mijn blog zie je nu 2 tabbladen: Home en Digi-workshops. Bij de laatste zal ik na elk gepubliceerde workshop een foto en link plaatsen, zodat het overzichtelijk is wat er allemaal online is gekomen en je niet hoeft te zoeken als je veel later denkt en nu lijkt me het leuk om te maken.

---

Een leesblog vandaag... Gaan jullie ook nog aan de hobby of is het bij jullie te warm? Wij hebben gelukkig een hobbykamer beneden en dan is het gelukkig redelijk goed te doen 's avonds...

Fijn weekend & tot de volgende kaart!

Hobbygroet,
Lisanne

25 opmerkingen:

  1. Wat een fijn nieuws (dan doel ik als eerste natuurlijk op de zwangerschap), gefeliciteerd!
    Je kaart is alvast erg leuk, super bedacht!
    Ik ben heel benieuwd naar de digi-workshops. Fijn weekend, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig wat mooi nieuws. Van harte gefeliciteerd met dit mooie wonder wat nog veilig verscholen is in jou buik. Een verdere hopelijk voorspoedige zwangerschap gewenst. Over het challengeblog moet je ook doen wat jij /jullie prettig vinden. Dit is al een mooi initiatief wat jullie van plan zijn.
    En jou kaart is prachtig geworden, zoiets wordt zeker gewaardeerd. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dikke dikke dikke proficiat met dit hele blije nieuws! Ik hoop dat het goed met je gaat en jullie goed door de warme maanden heen komen en volop kunnen genieten van de dikker wordende buik en uitkijken naar de GROTE dag! Je hebt alvast een enige bedankkaart gemaakt, kan maar vast klaar zijn hihi!
    Het challenge blog klinkt heel leuk maar doe rustig aan en neem niet te veel hooi op je vork..we gaan het vanzelf wel ontdekken!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En je blog ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk nieuws Lisanne.....van harte gefeliciteerd!
    Hopelijk gaat nu verder alles goed en neem ook op tijd je rust....wij wachten wel!
    Wat een mooi bedankkaartje heb je gemaakt.....het kan maar vast klaarliggen!
    En het challengeblog....lijkt me heel leuk....maar dat komt wel....de plannen lijken al goed!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een leuk nieuws, een goede zwangerschap wens ik je toe.prachtig bedank kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk nieuws Lisanne! Van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Je hebt al mooi in het voren gewerkt met die prachtige kaart. Het challenge blog dat zien we vanzelf wel wanneer jullie er klaar voor zijn en er zin in hebben, wat daar kruipt ook best wat tijd in.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Heel mooi kaartje heb je gemaakt, altijd handig om alvast op voorraad te hebben.
    Mij kan het nooit warm genoeg zijn. Ben een enorme koukleum. Dus knutsel gewoon lekker door.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is natuurlijk fantastisch nieuws! Ik wens je nog heel veel sterkte zo met de laatste loodjes. Je kaartje voor de kraamhulp ligt alvast klaar, heel leuk en attent!
    We wachten gewoon af naar het challengeblog van jou en je moeder, eerst straks maar lekker gaan genieten van jullie baby hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blog is heel erg mooi geworden Lisanne! Eindelijk komt je babynieuws op je blog en wat fijn dat je er nu van kan genieten en je, je goed voelt! Ik wens je een fijne zwangerschap toe! En een mooi kaartje kan maar alvast gemaakt zijn, hihi Heel leuk met de zuster stempel en baby spulletjes! Heel wijs om de challenges nog even in het vat te laten zitten, je kan niet alles tegelijk en verder zien we wel wat er langs komt op je blog en vooral plezier hebben ervan! Ik was aan het werk vandaag 😊
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat je nu kunt gaan genieten. Ga dat ook doen; een evt. challengeblog kan altijd nog. Rustig aan en succes met het verdere verloop van de zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet ervan.
    Je kaartje is schitterend.
    Doe rustig aan , de challenge wacht wel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is zo gaaf Lisanne, die kaart! En zo fijn dat je het groet nieuws nu kunt vertellen, want zo lang duurt het niet meer he? Geniet er nog van! En we zien het wel hoor, challenges en workshops..Leuk, dat wel natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow van harte gefeliciteerd met je zwamgerschap, lekker genieten ervan en de rest dat komt heus wel weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi. Wat heb je een mooie nieuwe blog lay-out gemaakt ziet er erg leuk uit. En leuke plannen heb je… maar rustig aan.. want je hebt het nog wel even druk met andere dingen… leuk dat we nu allemaal weten dat je zwanger bent.. Hopelijk duurt het nog even dat de baby komt… je hebt alvast een supermooie kaart voor de kraamverzorgster gemaakt. Een echte topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. van harte gefeliciteerd wat een leuk nieuws, en wat spannend allemaal, je blog is mooi geworden leuk met de muizen als header en wat een leuke dingen staan er allemaal in het verschiet.
    je kaart vind ik geweldig geworden met al de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, wat een leuk nieuwtje!
    Je kaartje is super leuk en in ieder geval op tijd klaar!
    Je hebt heel veel plannen lees ik maar doe maar rustig aan nu maar dat zal je moeder ook wel zeggen denk ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi nieuws Lisanne, nog een hele fijne zwangerschap gewenst en doe maar rustig aan, vooral met dit warme weer. Je blog ziet er mooi uit, ik denk er ook over om een nieuwe look te nemen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik helemaal te zeggen dat je kaart zo leuk is!

      Verwijderen
  19. Wat super leuk dat je zwanger bent en het nu goed gaat. Gefeliciteerd!! Zo leuk voor jullie. En hoe ver ben je ondertussen.
    Ja snap dat je alles even op een laag pitje zet. Er komt straks zoveel tussendoor.
    En super kaartje voor je kraamverzorgster!! (had ik toen ook op tijd klaar)
    Fijne zonnige week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een ontzettend mooi nieuws heb je. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Hopelijk kunnen jullie er echt van gaan genieten.
    Mooie kaart heb je alvast gemaakt, je kan het maar klaar hebben liggen.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en je hebt alvast een zeer mooi kaartje gemaakt, wat attent van jou. En die challenges kunnen wachten toch? Geniet van de leuke tijd dat je zwanger bent en doe het rustig aan. De nieuwe indeling van je blog is prima, lekker overzichtelijk. Fijne dag, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauuuw wat een geweldig nieuws meid, van harte gefeliciteerd!
    Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe en leuke plannen om af en toe een workshopje te doen,en wat je al zegt, niks moet en jouw lichaam is het belangrijkste! Lieve groetjes Xx
    Oja je maakte een geweldig leuke kaartvoorverkoop jullie toekomstige kraamhulp hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je zwangerschap, heel leuk voor jullie. Hopelijk kun je nu verder genieten en krijg je tzt inderdaad een fijne kraamhulp.
    Leuk idee ook, de digi-workshops, ik ben benieuwd.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Lisanne,

    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Wat een leuk idee dat kaartje. Ze kan inderdaad heel goed door voor kraamverzorgster.
    Leuke nieuwtjes allemaal. Klinkt goed.
    Fijn weekend en veel plezier met alle baby-acties die jullie gaan uitvoeren de komende periode ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen