vrijdag 4 juni 2021

Hr. & Mevr.

 Hallo allemaal,

Zo genieten hè die zomerzon? Maar nu het op het heetst van de dag is, ga ik even een blogbericht binnen schrijven... Mijn tante is eergisteren getrouwd en door opdrachtjes was ik nog niet toegekomen aan het maken van een trouwkaart. Gisteren zag ik foto's van hun dag en zag ik dat zij een prachtig blauwe feestjurk aanhad en dat was mijn inspiratie voor deze kaart, die ik gisteravond gemaakt heb. Volgende week komt er van mij een kaart met de nieuwe MD-materialen weer op het HobbyVisionblog en daarbij had ik het bord gebruikt en die lag nog op de hobbytafel: dat bord kan natuurlijk ook heel goed bij een bruiloft, dus heb ik daar een paar leuke tekstjes op gestempeld. De boog is versiert met een mooi hart, het muizenpaar heeft een stralende dag gehad!


Marianne Design
Collectables: COL1306, COL1437, COL1491, COL1494
Craftables: CR1536
Creatables: LR0535
Enamel Dots: PL4517
Papier: PB7060
Tekststempels: MM1638, CS0974

Ik ga de kaart zo even bezorgen en daarna nog van het mooie weer genieten met als afsluiter een hobbyavondje ;) Geniet van het weer en onze prachtige hobby, tot gauw in blogland!

Hobbygroet,
Lisanne

14 opmerkingen:

  1. Ook zo'n lievie en de mogelijkheden zijn eindeloos! Ook deze label is een mooie basis hè Lisanne. Ja die ovalen stansen ik dacht die kan ik zelf wel maken je kan niet alles aanschaffen, we hebben al zoveel! Net als die mooie boog die jij hebt gebruikt daarvan heb ik het hart met een beetje kunst en vliegwerk is daar ook vast wel een boog van te maken 😉 pluk de dag het is heerlijk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het grote label is ook al één van mijn favorieten, jij hebt er een prachtige Huwelijkskaart mee gemaakt. Tof met het leuke muizenkoppel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje, zo leuk met alle details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en zo leuk die muisjes op het grote label! Voelt ook een beetje als een kaart voor mijn man en mij. Wij zijn vandaag 19 jaar getrouwd.....
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk, vooral omdat je je hebt laten inspireren door de kleding, dat zal het bruidspaar zeker mooi vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het leuke van de kaart achteraf maken is dat je nu de kleuren van het bruidspaar hebt kunnen gebruiken. Erg leuk zo op het grote label.
    28 jaar geleden stonden mijn man ik zo te poseren voor de trouwfoto's.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah... wat leuk zeg, deze trouwkaart. De blauwe jurk is duidelijk! Wat leuk dat je tante getrouwd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart heb je achteraf gemaakt. Leuk om er door de kleuren er nog een extra persoonlij tintje aan geven. Soms lukt het niet om iets op tijd klaar te hebben..Je kan niet alles. Maar dit is weer super gelukt. Wij hebben deze boog ook nog aangeschaft.. is wel erg mooi. Ook kaarten mee gemaakt. Vandaag een kaart voorbereid samen met mijn moeder. Alvast een goed weekend
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Lisanne, ja nu is het kiezen of genieten buiten of aan de hobby.
    Op zolder is het bij mij wel erg warm al.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het muizen bruidspaar leuk dat je de jurk als inspiratie van het bruidspaar hebt gebruik
    leuke kleuren en details erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en maar goed dat je de kaart later hebt gemaakt anders had je mevrouw Muis misschien een witte jurk aangetrokken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuek trouwkaart. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig label heb je gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen