dinsdag 8 juni 2021

bIJdankt - uitslag verjaardagsactie

 Hallo allemaal,

Normaal gesproken maak ik een kaartje voor 1 persoon of 1 gezin, maar vandaag heb ik een kaartje die ik voor wel 36 personen gemaakt heb! Alleen...  1 kaart naar zoveel mensen de kaart per post sturen is geen doen, dus ik doe het digitaal: ik wil Hetty, Rosina, Nicolette, Caroline, Wilma, Diny, Janneke, Ellen, Marjolein, Henriët, Marleen, Eri, Frosien, Trijntje, Linda Judith, Gerjanne, Anita van M., Trudy, Caroline, Chantal S., Margo, Michelle, Kitty, Karien, Jennita, Sheila, Marian, Gerjanne M., Judith T., Emily, Anita van Deur, Elle-Jeanne, Tina Treebug, Riet, Ellenknutsel en Martje allemaal heel hartelijk bedanken voor de schitterende kaarten, waarmee jullie mijn moeder blij verrast hebben op haar verjaardag of erna (als de postbode vertraging had). Natuurlijk gaat verjaardags- en Kerstpost wel lukken, dus dan krijg je wel wat in je brievenbus :)

Ook namens mijn moeder: bIJdankt!

Marianne Design
Collectables: COL1356
Craftables: CR1444, CR1513, CR1537, CR1538, CR1539
Enamel Dots: PL4519
Papier: PK9174, PK9175
Pearls: CA3132
Rhine Stones: CA3136

Kaart stuur ik in bij Double D Challenges

---

De uitslag van de verjaardasgsactie hebben we eerlijk geloot, want 1 persoon kiezen is natuurlijk geen doen, want alle kaarten zijn prachtig! Alle namen zijn op een lootje geschreven en in een bak gedaan.
 M'n moeder heeft een naam getrokken en de winnares is geworden:
Van harte gefeliciteerd Wilma! Deze week komt er een envelop met een cadeautje jouw kant op :) Jouw adres hebben we al, want we sturen elkaar al paar jaar kaarten met verjaardag en Kerst...

Morgen ben ik er alweer met een verjaardagskaart in maritieme stijl. Nu nog heel even buiten genieten van het mooie weer en dan nog even bij moeders langs om nog wat te knutselen. Gezellig hoor zo dichtbij elkaar wonen, geen spijt van ;)

Tot de kaart van morgen!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Een geweldig leuke kaart heb je gemaakt Lisanne! Leuk dat Wilma de verjaardagsactie heeft gewonnen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi bijdankkaartje zeg.....leuk gedaan!
    En Wilma van harte gefeliciteerd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een BIJzonder mooi bedankkaartje maakte je Lisanne en wat ben ik een BIJzondere bofbips dat mijn naam getrokken is, erg leuk.
    Ik laat het weten als ik het ontvangen heb, dankjulliewel alvast xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat jullie niks gestuurd hebben want ik heb nooit iets ontvangen, of was het misschien een andere Wilma? Lieve groetjes Wilma

      Verwijderen
  4. Wat een bijzonder leuk en vrolijk kaartje en Wilma van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super vrolijk kaartje. Heel erg mooi.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke gezellige zomerse kaart heb je gemaakt.
    En Wilma gefeliciteerd.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart heb je voor ons gemaakt hihi
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OMG what a cute design on this slimline card! Well done! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Bee-inspired’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great slimline design. Thanks so much for sharing with us at Double D Challenge Blog. We hope you will join us often.
    Kathy
    DD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super cute and fun slimline card! Thank you for joining our challenge at Double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke bedank kaart heb je gemaakt Lisanne. We hebben met veel plezier een kaart voor je moeder gemaakt.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke bedank kaart heb je gemaakt het was leuk om een kaart voor je moeder te maken en Wilma gefeliciteerd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen