dinsdag 21 februari 2023

Hiep hiep hoera

 Hallo allemaal,

Dankjulliewel voor jullie gezellige reacties op het kaartje voor Elle-Jeanne! Op onze trouwdag zijn we gisteren met mijn ouders uit eten geweest bij de Ossenstal in Epe. Een gezellig restaurant met pannenkoeken en wild, waar je ook bijv. pannenkoeken mee kunt nemen tijdens je boswandeling. Mocht je een keer op de Veluwe komen, is dat echt een aanrader. Gisteren was Wilma Romers jarig en ook voor haar heb ik een kaart gemaakt. Ik heb weer een keer met een sketch van Cheerful Sketches gewerkt. Erg leuke, veelzijdige sketch. Een mooi bloemenplaatje van Syta, lavendeldesignpapier en hartjes als afwerking op het hartjespapier. De cirkels zijn van Craft Emotions en de tekst van Bella Lulu. Fotoplaatjes blijven erg leuk om te gebruiken! 


Deze kaart stuur ik in bij Cheerful Sketches Challenge Blog

Zometeen ga ik weer een begin maken aan een blogrondje, misschien zie je me wel voorbijkomen op jouw blog en anders kom ik in de loop van de week langs bij je!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Mooie zomerse kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met de leuke sketch, ik werk ook graag met plaatjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige felicitatiekaart, Lisanne
    Mooie kleuren heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart....wat mooi in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een heel mooie, gezellige kaart gemaakt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart en gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lisanne!
    Je brengt een boel jeugdherinneringen bij me me boven met de Ossenstal...Die bestaat al heel lang. Is ook een keer afgebrand en weer opgebouwd of gerestaureerd. Ik ben er verschillende keren geweest. Een van die keren was met mijn oma toen ze jarig was. Ik was een jaar of 8 denk ik. En toen was het alleen nog een pannenkoekenrestaurant. Daar gingen we eten omdat mijn oma zelf zo gek op pannenkoeken was...
    En je kaart is een plaatje! Hihihi... zou ik bijna vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wat leuk van de zomer zijn we daar vast een keer in de buurt dan ga ik er zeker langs. Je kaart is prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de mooie kleurtjes en mooie plaatje
    fijn dat je een gezellige trouwdag hebt gehad
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is zó prachtig Lisanne, in het echt is het altijd nog mooier. Je hebt hele fijne kleuren gebruikt en gaaf 'aangekleed.' Die mag nog 'n hele poos blijven pronken hoor! En jullie nog gefeliciteerd met de trouwdag!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lekker lente-achtig kaartje.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje en plaatje en DP passen perfect bij elkaar.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen