vrijdag 17 februari 2023

Creatieve olifant

 Hallo allemaal,

Caroline S. was jarig en haar heb ik dit creatieve olifantje toegestuurd. Ik kwam tijdje terug dit leuke malletje van de stansmachine van By Lene tegen en heb hem toen aangeschaft, omdat ik het leuk vind om een creatief kaartje naar hobbymaatjes te sturen. De tekst is een tekststempel van Marianne Design die natuurlijk niet naar iedereen verstuurd kan worden, maar naar hobbymaatjes juist wel. Af en toe vind ik het wel leuk om even iets anders te gebruiken dan een 'standaard' gefeliciteerd tekst. 

(Nog bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartje: ik ga van het weekend de stansnummers er even bij plaatsen en degenen die om de nummers vroegen even persoonlijk een berichtje sturen met de nummers)


Gebruikte materialen:
Olifant: COL1521
Tekststempel: CS1072
Rechthoek: CDSN-003
Stansmachine: BLD1384

Een fijn (creatief) weekend!

Hobbygroet,
Lisanne

13 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje heb je gemaakt Lisanne. Heel gaaf met dit mooie DP en gave stansjes! Erg mooi gedaan zo.
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, die is leuk! Wat een gave stans is dit, zeker voor ons hobbymensen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk en schattig kaartje. Die snijmal van de stansmachine is zo leuk. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart, zeker voor een creatieve ontvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Lisanne
    Echt voor de medeknutselaars,
    leuk dat olifantje erbij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh deze is ook weer zo mooi.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart voor een knutselmaatje. Superleuk met die stansmachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gaaf kaartje zo leuk de stansmachine, leuk hoe je het olifantje erbij hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze super leuke kaart viel vandaag bij mij in de bus. Heel gaaf en ik ben er blij mee. Dankjewel Lisanne!
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heey Lisanne,
    wat een lieve hobbykaart is dit geworden met de olifant!!!
    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig verjaardagskaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat n liefie die olifant , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen