dinsdag 20 september 2022

Familie stokstaart in de luchtballon

 Hallo allemaal,

Al voor de verhuisdrukte hadden mijn moeder en ik een slimlinekaart gemaakt met de luchtballon, die zoals altijd weer totaal verschillend geworden zijn. Vanavond kom ik hem nog even aan jullie showen! Familie stokstaart geniet van een mooi Hollands landschap wat onder hun luchtballon voorbijglijdt... Het mandje heb ik van geribbeld karton gemaakt. De rand met het Hollandse landschap is een oudje, maar ik vond hem wel leuk bij de luchtballon: lijkt het net iets echter dat de luchtballon vliegt.


Marianne Design
 Tekst: CR1575
Slimline: CR1537
Designpapier: PK9168
Horizon: LR0381
Luchtballon: COL1514
Stokstaartjes: COL1490
Bloemen: COL1504
Takken: LR0769

Ik ga zo nog even een Kerstkaartje voor donderdag afmaken, want ik heb er nog best veel nodig. Jullie al wel op schema? Dan kan ik hem nog net plaatsen donderdagmorgen voor ik naar de kaakchirurg ga. Niks voor mij die tandartsbezoekjes, het is dat het moet... Hopelijk is dat de laatste 'pech' even. Jalise was al ziek en die heeft mij ook aangestoken, maar gelukkig gaat het nu de goede kant op en kan zoals het nu lijkt de kaakchirurg wel doorgaan. Met verkoudheidsklachten gaat dat niet, dan moest die ook afgezegd worden i.v.m. de coronamaatregelen in het ziekenhuis... Ik was net weer een beetje op de goede weg met een blogronde en alle mails/verhuisberichtjes te beantwoorden/versturen: door de griep weer een stapje terug, maar als het even kan, werk ik het weer bij!

Fijne avond & tot gauw!

Hobbygroet,
Lisanne

9 opmerkingen:

  1. Enige kaart is het Lisanne! Die stokstaartje genieten van het uitzicht zo te zien.
    En alvast sterkte gewenst bij de kaakchirurg! Ook niet mijn ding. Ben ooit naar een parodontoloog moeten gaan. Die verwijderen tandsteen onder je tandvlees.. brrr... noit meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige kaart, supermooi!!
    Veel sterkte bij de kaakchirurg. Ja ik loop ook achter bij iedereen, probeer nu even wat te doen, ook meneer C stond bij mij aan de deur, en de fut is eruit.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart! Het uitzicht vanuit de ballon is geweldig, heel leuk dat typische Hollandse randje.
    Veel succes morgen, ik denk dat niemand daar met plezier naartoe gaat, zo niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart met de stokstaatjes en het mandje van ribbelkarton is erg leuk hierbij..
    Ai naar de kaakchirurg dus ik wens je succes en sterkte.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke slimline met de stokpaardjes Lisanne!
    Sterkte bij de kaakchirurg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die stokstaartjes in de ballon,Lisanne
    heel leuk dat landschapje eronder!
    Ah brbr tandarts en kaakchirurgen zijn ook absoluut mijn vrienden niet, succes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt Lisanne, met deze luchtballon en zijn reizigers! Heel gaaf gedaan met je Hollanse landschap, dat voegt er net iets extra's aan toe.
    Hopelijk is het 'n beetje meegevallen vandaag... en voel je je nu niet zo naar of dat je pijn hebt! Indien nodig, wens ik je veel sterkte 💐
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk hoe je die luchtballon hebt gemaakt ! Mooi versierd met de bloementjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke Slimline met de luchtballon. Vervelend naar de kaakchirurg. Altijd naar problemen meteen g3bid. Ik las in het berichtje van vandaag dat je voor niks was. Heel jammer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen