vrijdag 16 september 2022

Congratulations

 Hallo allemaal,

Door het 2 Sisterblog, waar deze maand de challenge zonnebloemen is, ben ik geïnspireerd om dit inspiratiekaartje te maken voor het HobbyVisionblog. Natuurlijk show ik hem hier ook nog even... Zo richting de herfst zie je overal de mooie zonnebloemen weer verschijnen en ook op dit Dutch Doobadoo designpapier spelen ze de hoofdrol. Ik vond het erg mooi in deze warme herfsttinten en daardoor belandde het ook in mijn winkelmandje. Het nieuwe egeltje heeft een blad van een zonnebloem geplukt en zwaait er vrolijk mee naar jullie vanaf het scherm. Als je goed kijkt zie je een lichtgrijs ruitje achter het egeltje op het designpapier. Dat bracht mij op het idee om de tekstcirkel uit metallic zilver papier te stansen. Deze zacht glanzende cirkel maakt de kaart net ietsje feestelijker.

De egel staat met zijn pootjes in mos. Dit leuke mos komt uit een potje van Cadence en is heel eenvoudig met een spatel of kwast aan te brengen, zonder lijm te gebruiken. Het is eigenlijk een soort verf met wat structuur er doorheen, waardoor het echt mos lijkt.

Dutch Doobadoo
Designpapier: 473.005.029

Marianne Design
Tekstcirkel: CR1596
Egel: COL1516
Paddestoelen: CR1603

Deze kaart stuur ik in bij de 2 Sisters on the blog

Hobbygroet,
Lisanne

16 opmerkingen:

  1. Oooo wat een prachtige kaart met alles zo mooi op elkaar afgestemd…ik vind het achtergrond papier ook zo mooi met de zonnebloemen en lief dat het egeltje naast me zwaait!
    Wat fijn dat mijn kaartje toch bezorgd is want ik heb hem al in augustus verstuurd en is ook al langs geweest op m’n blog, de postbezorging laat momenteel weer veel te wensen over xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Lisanne,
    Wat een gave kaart heb je weer gemaakt. Dat papier is echt prachtig met die zonnebloemen. Heel erg mooi hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het schattige egeltje wat een leuk idee om het blad in dp uit te stansen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke herfstkaart. Gaaf effect met dat 'mos'!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk egelkaartje Lisanne
    Alles past zo mooi en dat mos is net echt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Lisanne met de zonnebloemen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke combinatie van kleuren en schattig egeltje erop. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dotje Lisanne, heel mooi gecombineerd allemaal!
    Ik heb je een mail gestuurd...is die aangekomen?
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een mooie kaart. Zo leuk papier en wat een schatje is die egel.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je met dit mooie papier gemaakt. Het egeltje staat leuk op de kaart.. en de ronde stansen met tekst blijven leuk om te gebruiken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Lisanne, met dit egeltje en alle andere details. Het heeft, ondanks het herfst idee toch 'n hele frisse uitstraling. Fijn geheel!
    Mooi weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lisanne,
    heel mooi kaartje met de zonnebloemen. Het zijn van die vrolijke bloemen. Door het geel en de grootte denk ik. Het egeltjes is ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaart met dat schattige nieuwe egeltje!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Lisanne.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een schattig kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen