zaterdag 24 september 2022

Verhuiskaartjes blogland & gezellig naar het bos

Hallo allemaal,

Voordat ik jullie weer een nieuwe kaart laat zien, laat ik eerst een heleboel andere kaarten zien die ik/wij van jullie hebben gekregen voor ons nieuwe huis. Super lief al deze post! Ik heb zuignappen van de Hema op de ramen bij de keukentafel gehangen en daar touwtjes tussen gespannen, waaraan ik de kaarten heb opgehangen. Ik ben altijd veel in de keuken en elke keer als we aan tafel zitten kunnen we er extra van genieten. Echt schitterende kaarten allemaal, ik heb een gedeelte van jullie al persoonlijk bedankt en de anderen kom ik komende dagen bedanken!

Hier 2 foto's van de kaarten: een beetje donkere foto's, maar zoals je ziet een hele grijze lucht hier en veel regen. Goed voor de tuin, die is zo droog hier!
Van links naar rechts zijn dit de kaarten van Caroline S, Marian, Trijntje, Eri, Wilma, Ineke en Trudy

Van links naar rechts zijn dit de kaarten van Wilma, Angélique, Nicolette, Caroline, Elly en Gerie

Nogmaals dankjullie wel dames! Voorlopig blijven ze gezellig hier in de keuken hangen en daarna krijgen ze een mooie plek in mijn hobbyhoek op zolder als die klaar is. 

*****

Bij HobbyVision is er weer een nieuwe challenge gestart en deze keer met het thema herfst. Ik was deze keer niet aan de beurt voor een inspiratiekaart, maar ik was bezig met het kaartje van Hetty, die gisteren jarig was, en dacht die past daar ook wel bij en dus een extra inspiratiekaart erbij. De herfstbladeren, pompoenen, egel, paddenstoelen op het designpapier: het hoort allemaal bij de herfst. De auto zou bijna als taxi mee kunnen in deze kleuren... 


Marianne Design
Designpapier:
Tekststempel: CS1104
Banner: CR1605
Bladeren: LR0775
Bomen: LR0772
Pompoenen: LR0431
Egel: COL1516
Auto: COL1515

Een heel fijn weekend & tot gauw!

Hobbygroet,
Lisanne

15 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten, en je tuin ziet er ook netjes uit.
    lekker van genieten, groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om het met die zuignappen en een draadje te doen, je bent goed bedacht! De regen zal je hortensiarij óók goed doen Lisanne, wat zal dat mooi zijn volgende zomer! Je herfstkaart is beeldig!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heel handig bedacht zuignappen op het raam Lisanne, kun je er goed van genieten! Je herfstkaart met de auto is ENIG en heel gezellig met al die pompoenen opgehaald door meneer egel! Fijn weekend verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Lisanne!
    Jullie hebben mooie kaartjes gekregen voor jullie nieuwe huis.
    Het is me door alle drukte eerlijk gezegd helemaal ontschoten.
    Bij deze wens ik jullie heel veel geluk in jullie nieuwe huis!
    Lieve groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie verhuiskaarten heb je ontvangen en kan je nog lang van genieten.
    Leuke kaart heb je gemaakt
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig zoveel verhuispost Lisanne, leuk om dat zo op te hangen. Je kaart met de egel is ook een plaatje. Dat egeltje heeft de auto flink vol geladen met herfstspullen hihi. Een mooi tafereeltje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat 'n leuke herfstkaart is dit geworden Lisanne, grappig met het egeltje achter het stuur. Veel mooie herfstelementjes heb je gebruikt ook.
    En handig, je ophangsysteem! 🙂 Je (jullie) zijn goed bedacht.
    Fijn weekend nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart in prachtige herfstkleuren!
    Leuk dat jullie zoveel post hebben gekregen, mijn bijdrage is met veel plezier gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig herfstkaartje Lisanne
    En wat een leuke post heb je al gekregen, mijn kaartje voor jullie gaat morgen op de post, ik had wat vertraging...
    Fijn dat je al weer wat gesetteld bent!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het schattige egeltje in de auto, leuke herfstkleurtjes heb je gebruikt
    gezellig al de kaartjes voor het keukenraam
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig zo'n slinger met kaarten. Ook je eigen herfstkaart is zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn om zo van je gekregen kaarten te genieten!! En je egel kaart is prachtig!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk je gekregen kaarten zo voor het keukenraam. Handig om ze zo op te hangen.
    Mooi herfstkaartje met de leuke egel in de auto vol met pompoenen, zelfs op het dak vastgebonden😀
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk je gekregen kaartjes, en je eigen kaart ..zoooo leuk vind ik 'm!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen