vrijdag 9 september 2022

Een vrolijke opkikker

Hallo allemaal,

Dankjulliewel voor de gezellige reacties op mijn vorige bericht, erg leuk om te lezen! Ook een dankjullie wel voor degenen die een verhuiskaartje gestuurd hebben! Super leuk: ze staan gezellig in onze nieuwe woonkamer. Echte post is zoveel leuker dan digitale post... Hoewel digitaal ook handig kan zijn natuurlijk als afstanden etc. te groot zijn en natuurlijk ook een mooie manier om onze hobby met elkaar te delen. Ik kom jullie vanavond even persoonlijk bedanken in blogland/Facebook!

Vanavond kom ik weer een blogrondje bij jullie doen, maar nu eerst laat ik een beterschapskaartje zien, die ik tijdens de verhuizing nog wel af had gekregen en op het HobbyVision blog heeft gestaan. Misschien heb je hem daar al voorbij zien komen... De vrolijke kikkers van Marleen heb ik op de pleister van Dutch Doobadoo verwerkt. Op de waterlelies heb ik wat glossy accents gedaan, dat lijken net echte waterdruppels met hun glans. 


Dutch Doobadoo
Pleister: 470.784.135

Marianne Design
Designpapier: PK9179
Hartfilmpje: CR1546
Tekststempel: CS1065
Kikkers: CR1514
Waterlelies: CR1515

Een fijn (hobby-)weekend & tot gauw maar weer!

Hobbygroet,
Lisanne

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Lisanne, ik had hem inderdaad al bij Hobbyvision voorbij zien komen. Hier knap je spontaan van op! Gaaf, die pleister! 😀
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke beterschapskaart met de vrolijke kikkertjes en mooie waterlelies!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke beterschapskaart Lisanne met de vrolijke Kikkers.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een heel leuk kaartje Lisanne! gezellig hoor, dat je nu weer wat meer tijd hebt voor de hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke beterschapskaart s kaart. Tof met doe pleister.
    En fijn dat je bent verhuisd. Wel balen van die beestjes. Maar gelukkig weer achter de rug.
    Nu wel lekker tijd om te knutselen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje maakte je en nu volop genieten van jullie nieuwe huis en ik duim dat die smerige beestjes wegblijven nu! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Lekker genieten nu hoor in jullie nieuwe huis. Was een drukke en hectische tijd.
    Wij rommelen nog steeds allemaal wat aan hier, oa alle rolluiken electrisch maken, dus kan ik ze schoonmaken omdat ze er helemaal afgaan en natuurlijk de troep weer op ruimen poetsen die manlief gemaakt heeft hihih.
    Hij moet nog in mijn hobbykamer zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi beterschapskaartje heb je gemaakt,
    leuk met al die vrolijke kikkers.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje wat gaaf die grote pleister stans leuke details heb je verder gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Lisanne
    Heel leuk dit kikkerkaartje!
    Oja ik kreeg gisteren zo'n leuk vrolijk felicitatiekaartje in de bus, bedankt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave opkikkerkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen